Pyrzyce

Niedziela, 10 listopada 2013 • dodano: 10.11.2013 | Komentarze 7

STARGARD-Zieleniewo-promenada nad Miedwiem-Morzyczyn-Jęczydół-Bielkowo-Kołbacz-Stare Czarnowo-Żabów-Pyrzyce-Obryta-Barnim-Przewłoki-Strzebielewo-Kurcewo-Strzyżno-Kluczewo-Golczewo-Giżynek-STARGARD

W planach na dziś był wypad w większym, stałym już powoli, gronie do Drawieńskiego Parku Narodowego. Potem zmienił się nieco na okolice Ińska, a koniec końców i z tego nic nie wyszło. Nie byłem tym razem wyjątkowo zmartwiony, bo od kilku dni męczy mnie przeziębienie (na szczęście dość lekkie) i zastanawiałem się czy w ogóle gdzieś jechać. Jednak pogoda za oknem sprawiła, że przebrałem się po 11 i ruszyłem w trasę.

Najpierw chciałem wjechać do Puszczy Bukowej, ale od Glinnej. Kierując się przez Bielkowo i Kołbacz spotkałem w tej drugiej miejscowości Strusia, z którym zamieniliśmy kilka słów - on zjeżdżał już do domu, ja dopiero ruszałem "w trasę'.

Jednak w Starym Czarnowie stwierdziłem, że całkiem ok jedzie się na południe (wiatr południowo-zachodni i zachodni), więc plan zmieniłem i pomknąłem do Pyrzyc. Tutaj tylko zawrotka na rondzie i "rura" w kierunku Okunicy i dalej Stargardu. Od początku wiedziałem, że nie pojadę standardowo do celu, tylko zaliczę brakującą mi do "kolekcji" asfaltówkę łączącą Barnim ze Strzebielewem. Jak postanowiłem tak zrobiłem. Wiatr skutecznie uprzjemniał jazdę aż do Strzebielewa. Tutaj obrałem kierunek Kluczewo przez Kurcewo i nie było już tak lekko jak wcześniej.

Końcówka przez DDRkę koło Bridgestone, dalej Golczewo i Giżynek.

Na ulubionej DDRce Trendixa :p, na IX Zaodrzańskiego Pułku Piechoty znów spacerowicze, wyprowadzacze psów - krótko mówiąc promenada spacerowa, a tuż obok, na pustej ulicy zakaz ruchu rowerów... Ech...

| 19:53 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Artur, dzięki, jeszcze ten DPN zaliczymy!

Właśnie pobieżnie przeanalizowałem sobie co może być mniej zabawne od skręcania mebli kuchennych i wyszło mi, że chyba tylko skręcanie mebli ogrodowych. ;)))
Artur | 17:25 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Niesamowity klimat jest na zdjęciach z twojej eskapady Michał. Plastyka fotek też fantastyczna. W sumie żałuję, że nie wyszedł nam wyjazd do Drawna. Ostatecznie skręcałem meble kuchenne i było to średnio zabawne :-)
davidbaluch
| 07:29 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj ale mokro :o)
| 21:03 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj no ja dziś aż 24 km zrobiłem :) Ale chyba w e wszystkich tych miejscowościach już byłem :)
| 20:25 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj A jednak do puszczy nie dojechałeś :)
rammzes
| 19:41 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Huhu. Ale ciemno!