Szczecin (komunikacyjnie)

SZCZECIN(BUKOWE-Klęskowo-Słoneczne-Dąbie-port-Zdroje-BUKOWE)

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

I tak oto, niepostrzeżenie, w drodze powrotnej, gdzieś na wysokości Basenu Górniczego mignął mi dziesięciotysięczny kilometr tego roku. Nie było strzelających korków od szampana, ni orkiestry. Był siąpiący październikowy deszcz, zapach butwiejących liści i ciemność, bo zdarzenie miało miejsce wieczorem. ;)

Taki był mój plan, nie przypuszczałem, że się uda. Jestem zadowolony. Pytanie - jakie wyzwanie na rok przyszły? :)

| 06:37 środa, 15 października 2014 | linkuj Dzięki, chłopaki. :)
| 19:08 wtorek, 14 października 2014 | linkuj No toś w tym roku pociągnął :) Gratki Michał :)
Jarro
| 15:48 wtorek, 14 października 2014 | linkuj Gratuluję. Trzeba się nakręcić aby tyle zrobić:)
| 08:41 wtorek, 14 października 2014 | linkuj Gratuluję w takim razie! :)

Nie wiem jak w Twoim przypadku, ale u mnie decydujące były wiosenne styczeń, luty i marzec kiedy to biłem swoje dotychczasowe miesięczne rekordy przebiegu nawet o kilkaset procent. ;)
| 08:33 wtorek, 14 października 2014 | linkuj Też miałem takie ambitne wyzwanie na ten rok. A w każdym razie wydawało się ambitne w momencie jego podejmowania. Brakuje mi jeszcze tylko trzydzieści parę kilometrów:) Nie sądziłem, że mi się to uda.