Noworocznie

Czwartek, 1 stycznia 2015 • dodano: 01.01.2015 | Komentarze 8

SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-Podjuchy-Żydowce)-Radziszewo-Daleszewo-Chlebowo-Radziszewo-SZCZECIN(Żydowce-Podjuchy-Zdroje-BUKOWE)

W myśl nowej tradycji udaliśmy się na uroczysty, noworoczny obiad. Wybraliśmy stosunkowo nowy, nie tak dawno wybudowany lokal umiejscowiony tuż przy S3, nieopodal miejscowości Chlebowo. ;) Ucztowaliśmy blisko godzinę.

Całą drogę pokonałem na eranisowej meridzie (poezja), oddając Jej we władanie swojego authora. Taki "myk".

siwobrody
| 19:38 sobota, 3 stycznia 2015 | linkuj Jak nie będziesz tak szybko jeździł to może w końcu skuszę się na wspólną wycieczkę.
| 21:20 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Dzięki, Tunia! :)
| 21:16 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj wszystkiego najlepszego dla was w Nowym Roku ! :)
| 20:58 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Nie bardziej jak morsowanie w wodach płynących. :P
| 20:44 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Lubicie zabawę w zamianę ról? ;))
srk23
| 16:34 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj To zaczynamy pomału się rozkręcać :)