DPP/D + "gryfno rajza" po grodzie Gryfa

Wtorek, 29 września 2015 • dodano: 29.09.2015 | Komentarze 9

SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-Centrum-port-Zdroje-Bukowe-Zdroje-Podjuchy-Gumieńce-Pogodno-Centrum-Zdroje-Klęskowo-BUKOWE)

Rano do pracy wariantem lekko wydłużonym, a to dlatego, że po drożdżówę zajeżdżam na Wyszyńskiego. Potem przez bulwary i TZ.

Powrót nudny jak flaki z olejem. Wiatr pomagał.

Po pracach zabieram gustava na okazanie walorów Szczecina. To ostatnia wspólna wycieczka, bo od jutra mam kolejnych gości. Szkoda, bo jeździ się razem b. fajnie.

Ruszamy przez Krygiera na ronda Hakena, stamtąd, złorzecząc DDRce polbrukowej, aż do skrzyżowania z Wierzbową. Potem kręcimy się po okolicy Centrum - pokazuję dawny Polmos, Jasne Błonia i okolice, następnie zjeżdżamy na nadodrzańskie bulwary, gdzie trochę bawimy się aparatami.

Powrót DDRką prawo-lewo, potem przez Zdroje, Klęskowo.

Dzisiaj cieplej jak wczoraj, bez silnego wiatru. Bardzo przyjemnie.

gustav
| 19:52 środa, 30 września 2015 | linkuj Dk 11 od północy, środek przyszłego tygodnia mniejwiecej :) jak coś to priv
Jurek57
| 18:00 środa, 30 września 2015 | linkuj Gustav ? Kiedy wracasz ... przez Wielkopolskę i którędy ?
| 17:56 środa, 30 września 2015 | linkuj Jeden mo górę niebieską a dół czorny zaś drugi mo odwrotnie, daje wiele do myślenia... ;)
| 10:09 środa, 30 września 2015 | linkuj Nie spać - oprowadzać! Oto dusza prawdziwego rowerzysty :)
gustav
| 09:34 środa, 30 września 2015 | linkuj Eranis, ten Pan nawet nie ma chwili, by porządnie wypocząć. Wczoraj to mimo zmęczenia nas obu trzeba było zrobić tę honorową rundę :) brakujące kilometry trzeba nadganiać co nie ;]
| 09:27 środa, 30 września 2015 | linkuj 2 dni na pewno jeszcze będę, aktualnie żyję sobie w prawie samym centrum. Bardzo chętnie póki okazja bym poznał nowych BSowych bikerów, no i jakas symboliczna rajza po okolicy. Na jutro można się ugadac :)
| 09:01 środa, 30 września 2015 | linkuj Jeżeli postarasz się to możesz mu zrobić jednoosobową, tubylczą asystę honorową, bo Rzeczony bawi jeszcze w Sz-nie, do jutra, a może nawet do pojutrza... ;)
leszczyk
| 06:57 środa, 30 września 2015 | linkuj Może Gustav trafi do nas kiedyś jeszcze, bo definitywnie zasługuje na przejazd w honorowej asyście peletonu tubylczych użytkowników BSa :-)
Serdeczne pozdrowienia, miło z Twojej strony, że go ugościłeś.