DPD + sprawy

Wtorek, 24 listopada 2015 • dodano: 24.11.2015 | Komentarze 2

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-port-Zdroje-Bukowe-Zdroje-Centrum-NIEBUSZEWO)

Rano dojazd szybki i sprawny. Omijam ostatnio Jasne Błonia i Aleję Jana Pawła przez Monte Cassino, ale dopiero dziś, gdy uważniej przyjrzałem się znakom zauważyłem, że robię to nielegalnie, bo ze Skargi we wspomnianą ulicę skręcać nie wolno. Muszę więc wymyślić coś innego ;)

Na Placu Żołnierza po długim czasie stanąłem na czerwonym świetle. Obecnie, przy okazji przebudowy Alei Niepodległości zmieniono ustawienia sygnalizacji i przejechać przez to skrzyżowanie dużo łatwiej.

Po pracy pewna sprawa na Fioletowej, potem zakupy i fruuu na obiad do domu. :)

| 22:10 wtorek, 24 listopada 2015 | linkuj Aż tak źle ze mną nie jest ;) Problem polega na tym, że przed skrzyżowaniem jest nakaz jazdy prosto lub w prawo (pewnie, żeby nie generować korków), a ja skręcam w lewo. Ale da się to miejsce legalnie ominąć i wykręcić z kolejnej przecznicy, więc jest ok ;)
| 20:52 wtorek, 24 listopada 2015 | linkuj Zawsze można sobie wmówić, że jest tam kontrapas dla rowerzystów. (dla legalistów)