DPwizyta w PolicachD

Piątek, 18 grudnia 2015 • dodano: 18.12.2015 | Komentarze 2

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-port-Centrum-Głębokie)-Pilchowo-Tanowo-Tatynia-Jasienica-Police-Tanowo-Pilchowo-SZCZECIN(Głębokie-Łękno-NIEBUSZEWO)

Rano w drodze do pracy o włos uniknąłem zderzenia na Placu Odrodzenia. Na szczęście zawczasu rozpocząłem hamowanie i stanąłem kilkanaście centymetrów przed rozpędzonym nissanem wjeżdżającym na rondo. Ufff, mało brakowało. Kierowca przeprosił. Bywa. Chwilę później ja nie zauważam pieszego na pasach, aleśmy na siebie nie wpadli dzięki jego przytomności - tym razem ja przepraszam. A wszystko przez parszywą, deszczową pogodę i ciemności poranne.

Powrót, po umówieniu z A., przy Pomniku Czynu Polaków, który, jak ktoś zabawnie zauważył, niedługo może zmienić nazwę na Pomnik Czynu Gorszego Sortu Polaków ;). Stamtąd jedziemy już wespół do mojej kuzynki Tamary, do Polic. Ale nie jedziemy najkrótszą drogą, tylko przez Tatynię. Prowadzi eranis, bo ja tej drogi nie znałem :) W Jasienicy drobne zakupy, a potem prosto na Korczaka.

Powrót najkrótszą drogą, niemal po śladzie sprzed trzech godzin.