DPD + Police

Środa, 24 lutego 2016 • dodano: 25.02.2016 | Komentarze 11

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-port-Centrum-Łękno-Głębokie)-Pilchowo-Leśno Górne-Siedlice-Police-Trzeszczyn-Tanowo-Pilchowo-SZCZECIN(Głębokie-Pogodno-Łękno-NIEBUSZEWO)

Rano bp, czyli bez przygód.

Około 16 podjeżdża po mnie do pracy A. Razem jedziemy na obiad, czyli bajgle do Bajgli. Jak zwykle - najwyższy poziom i pychota. Do picia tym razem rozgrzewający orzeszek, czyli kakao z masłem orzechowym i bitą śmietaną, a dla A. grzaniec na bazie mętnego soku jabłkowego z cynamonem i rodzynkami.

Po obiedzie rozjeżdżamy się - A. realizować się na polu edukacyjnym, a ja okrężnie do domu. Dziś wypadło na Police, ale przez Leśno Górne, a więc wariantem górskim ;)

| 23:19 wtorek, 1 marca 2016 | linkuj Jeszcze niech zrobią dwu-, a nawet trój-języczne Police ;D;D
| 22:17 wtorek, 1 marca 2016 | linkuj A Dobrodzień na Opolszczyźnie z dwujęzyczną tablicą? "Guttentag" :P
| 22:11 wtorek, 1 marca 2016 | linkuj Mnie najbardziej rozbrajają dwaj POlitycy (do niedawna w PO): Synboży i Idźwygraj, oczywiście po angielsku. ;]
| 21:54 wtorek, 1 marca 2016 | linkuj Nie zapomnę jak w "Za chwilę dalszy ciąg programu" Wojciech Mann wcielający się w rolę docenta Chleba prowadzącego kącik dla tych, którzy obce języki znają, ale nie chcą ich używać prezentował jak wezwać policję w Stanach. Po prostu wystarczy podejść do pierwszego, lepszego Amerykanina i pokazać mu zdjęcie kombinatu chemicznego. Dla Jankesa wszystko staje się jasne: oho, Police. Były jeszcze odcinki ze zdjęciem łąk pod Drawskiem (poligon, czyli Poli go on) i mapa Warszawy z zaznaczoną jakąś datą ("wolna Wola") ;)
| 21:34 wtorek, 1 marca 2016 | linkuj Z uwagi na bliskość niemieckiej granicy to Police powinni przemianować na Polizei. ;]
| 21:35 sobota, 27 lutego 2016 | linkuj Marek, nic nie przeskrobałem, słowo honoru ;)

Dawid - koniecznie! :)
davidbaluch
| 17:21 sobota, 27 lutego 2016 | linkuj muszę te bajgle spróbować
marekburdzy
| 16:44 piątek, 26 lutego 2016 | linkuj Czekam na cieplejsze dni bedzie jeszcze przyjemniej:)
| 17:56 czwartek, 25 lutego 2016 | linkuj W miarę wolnego czasu coś się tam jeździ ;)

Ale widzę, że u Ciebie jeszcze lepiej ;)