DPD + Glinna przez Kobylankę

Wtorek, 19 lipca 2016 • dodano: 20.07.2016 | Komentarze 6

Po pracy drogą okrężną. Specjalnie interesujący ten przejazd nie był skoro największą ciekawostką spotkaną na trasie był znak z oznakowaniem nowej DW (nr 119) ustalonej w przebiegu starej "trójki". Czyli koniec z kabaretem w zimie. Ta szeroka szosa będzie odśnieżana.

starszapani
| 18:25 piątek, 22 lipca 2016 | linkuj Spaliłeś prawie tyle samo kalorii co ja na dwusetce. Nie ma sprawiedliwości na tym świecie ;)
| 21:58 czwartek, 21 lipca 2016 | linkuj Ciekawostka całkiem konkretna.
| 07:23 czwartek, 21 lipca 2016 | linkuj Jurek, potwierdzam, szczególnie tam, gdzie są jeszcze szerokie pobocza. Choć to akurat na takim kawałku, przed Pyrzycami kilka lat temu pijany bandyta wjechał w grupę kolarzy ze Stargadu dwóch z nich posyłając na tamten świat :/

MLJ - teraz popołudniami mam więcej czasu stąd te jazdy.

jotwu - niepotrzebnie. Nie wyobrażam sobie jazdy tylko po jednej stronie Odry, obojętnie której. Dopiero możliwość wybrania dwóch kierunków, u nas albo u Niemców, daje pełnię szczęścia ;)
jotwu
| 05:45 czwartek, 21 lipca 2016 | linkuj Mimo wielu lat jazdy na rowerze mam jakąś obsesję co do wycieczek na drugą stronę Odry. Długa wycieczka i to po pracy - podziwiam.
Jurek57
| 18:30 środa, 20 lipca 2016 | linkuj Stara trójka to w niektórych miejscach świetna dede-erka ! :-)