• Kalorie 1971kcal

DPD + Sosnówko przez Binowo

Czwartek, 21 lipca 2016 • dodano: 22.07.2016 | Komentarze 4

Po pracy pojeździć po górkach w Puszczy Bukowej, w tym droga Binowska od Klucza do Binowa. Chyba więcej się tam nie wybiorę, bo to kawał długiego, upierdliwego bruku...

W drodze powrotnej fotografuję stan rowerowej arterii łączącej Prawo z Lewobrzeżem. Na horyzoncie czają się schody.

| 20:07 środa, 27 lipca 2016 | linkuj strus - po zamknięciu Cłowego to jedyna możliwość przeprawy przez Odrę w tym rejonie miasta. Osobiście wolę uwiecznioną na tym zdjęciu nitkę północną, mimo schodów, które trzeba pokonać na zachodniej stronie.

MLJ - e, bez przesady ;)

jotwu - dzięki, miałem ochotę na trochę podjazdów w Bukowej. Prawdę powiedziawszy rozważałem ponowny zjazd w kierunku Sosnówka i podjazd Starą Drogą Bieszczadzką, ale jak widać odpuściłem sobie :) Pozdrawiam!
jotwu
| 06:17 sobota, 23 lipca 2016 | linkuj Szczególny wybór trasy - jak widać nie oszczędzasz się, wystarczy zresztą spojrzeć na spalone kalorie.
| 17:49 piątek, 22 lipca 2016 | linkuj Ostatni prawie co trzy dni jeżdżę busem do Szczecina to widuje sporo rowerów na tym odcinku drogi który uwieczniłeś na zdjęciu.