• Temperatura -2.0°C

DPPD

Środa, 11 stycznia 2017 • dodano: 11.01.2017 | Komentarze 6

Sajgon.

Rano najzimniejszy dzień tej zimy - w porcie termometr wskazał minus 9. I wybitnie było to czuć - ostry wiatr z południa wychładzał nawet najbardziej ukryte skrawki skóry. Na szczęście dzionek wstawał pogodny - nie ma się co dziwić: wyż, a więc bezchmurne niebo i niska temperatura.

Niestety, pogoda popsuła się niemal dokładnie wtedy, gdy musiałem wsiąść na rower i pojechać na Prawobrzeże. Jak na razie najcięższy dojazd - na Hryniewieckiego bałem się jechać zasypanym śniegiem mostem, pod który wolno drałowały TIRy, więc pojechałem zawalonym zmrożonym śniegiem chodnikiem, z prędkością ślimaka. Potem już było lepiej, choć od Zdrojów do Bukowego jechałem chodnikiem i na "skróty" przez teren szpitala.

Gdy wracałem czuło się nadchodzące ocieplenie - drogi były już czarne i mokre. Tym niemniej, pod koniec jazdy trafiłem jeszcze na całkiem solidną śnieżycę, dzięki czemu mogłem potem podziwiać liczne kanały i kanaliki na terakocie w łazience :)

| 21:53 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj jotwu - ale co tu podawać? :) Wiesz jakie dajmy na to opony chcesz kupić, wchodzisz na allegro i szukasz najtańszej oferty, ewentualnie przeglądasz komentarze ze szczególnym uwzględnieniem negatywnych. Nigdy się nie naciąłem, a oszczędzić można naprawdę sporo. Polecam.
jotwu
| 14:57 wtorek, 17 stycznia 2017 | linkuj Wąskie opony i jazda w takich warunkach to graniczy z szaleństwem. Dziś jednak wymieniłem opony u Kadrzyńskiego, bo sam jestem na bakier z techniką. Skoro sugerujesz kupno części rowerowych przez internet, to może podaj mi jakiś sprawdzony adres ?
| 07:10 piątek, 13 stycznia 2017 | linkuj Marek, ja też w sumie lubię, ale powiem Ci, że te moje wąskie opony dodają sporo adrenaliny przy jeździe po takiej nawierzchni. Póki co - 0 gleb, ale i styl jazdy asekuracyjny bardzo ;)
marekburdzy
| 17:10 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj Widzę źe i ciebie dopadła śnieźyca . Warunki były naprawde cięzkie ale zawsze to jakieś urozmaicenie ja lubie jeździć w śniegu :)
| 00:10 czwartek, 12 stycznia 2017 | linkuj Ups, właśnie przeczytałem, że u Ciebie śnieg był mroźny, tu cieplejszy :) powyższy komentarz uznaję za niebyły, sorry :)
| 22:54 środa, 11 stycznia 2017 | linkuj To samo było dziś w Poznaniu wieczorem!

I chciej tu ocieplenia, bałwan jego mać :)