• Kalorie 1913kcal

Brzeźno Lęborskie

Niedziela, 3 grudnia 2017 • dodano: 03.12.2017 | Komentarze 7

Dzisiaj znowu pojechałem w Lęborskie Lasy/Puszczę Wierzchucińską. Prawdę mówiąc chciałem znaleźć w Brzeźnie Leborskim kryptę z zachowanymi (otwartymi) trumnami. Ale nie znalazłem. I nie dziwota, bo to jest w Borkowie Lęborskim, źle zapamiętałem nazwę. Tutaj link z informacjami o tym niesamowitym miejscu, będę się tam musiał wybrać póki czas: KLIK

Poza wszystkim bardzo przyjemna jazda, choć przeszkadzał (i wychładzał) silny południowy wiatr.

Odcinki terenowe, a nawet (Pużyce - Wysokie) mega terenowe. Tam, gdyby nie mróz, byłoby fatalnie, choć i tak zapadłem się parę razy głęboko w błoto. Do przetestowania pozostaje jeszcze droga Brzeźno - Wysokie. Chyba jest trochę lepsza, chyba źle dzisiaj "strzeliłem".

Miejscami bardzo ślisko, szczególnie na bocznych asfaltówkach. Trzeba strasznie uważać. A gdy dojechałem do domu zaczął sypać pierwszy tegoroczny śnieg :)

jotka
| 08:14 wtorek, 5 grudnia 2017 | linkuj Wyjątkowo zgadzam się z putinem :)
| 16:52 poniedziałek, 4 grudnia 2017 | linkuj Ciekawe miejsce z tymi nagrobkami.
putin
| 07:33 poniedziałek, 4 grudnia 2017 | linkuj Wszelkie bruki zdecydowanie powinny być zaasfaltowane :)
| 21:34 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj Wypada czy nie wypada - należałoby :) Bruk można kulturalnie przenieść do skansenów i jego miłośnikom udostępniać je gratis :)

Fajny klimat z tymi nagrobkami.
Jurek57
| 21:28 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj Wszystkiego zalać asfaltem nie wypada !
| 20:34 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj Wierz lub nie, ale to na zdjęciu to jedyne 200 m bruku dzisiaj :)
| 20:27 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj Jak sobie przypomnę te nadmorskie bruki, to aż mi skóra cierpnie na d...