• Temperatura -2.0°C

DPPD

Środa, 7 lutego 2018 • dodano: 11.02.2018 | Komentarze 3

Zwykły, standardowy dojazd do prac. Tempo raczej ślimacze, żeby się zbytnio nie spocić. Ale to i tak byłoby trudno, bo dość zimno, a ja w niedawno zakupionej kurtce z deca, którą celowo wybrałem dość "lekką". Za to świetnie spisują się spodnie ocieplane z lidla, które wróciły do łask - zapomniałem o nich zupełnie. Efekt jest taki, że nie muszę jeździć dodatkowo w kalesonach pod cienkie "lajkry".

| 17:41 wtorek, 13 lutego 2018 | linkuj Nie, to nie te. Są czarne z jakimiś odblaskowymi elementami u samych nogawek, kupione chyba ze 3 lata temu i od tego czasu niemal nie noszone.

strus, to ja mam lepsze doświadczenia. Podstawowym, wiosenno-jesiennym długim spodniom już nawet nie liczę lat, ale chyba dobiły do 5 i mają się stosunkowo nieźle :)
| 16:50 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Masz te takie czarne z żółtymi paskami? jeśli tak, to nie tylko mi wyjątkowo dobrze się spisują :)
| 09:21 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Spodnie z Lidla zakupione we wrześniu wytrzymały mi trzy miesiące :(