• Temperatura -1.0°C

DPP-PB-D

Czwartek, 15 lutego 2018 • dodano: 23.02.2018 | Komentarze 5

Rano znów przez Zaleskie Łęgi. Nadal trzyma mróz, spokojnie można jeździć, błoto zamarznięte na kamień.
Wieczorny powrót przez Puszczę Bukową. Miałem obawy czy drogi będą śliskie, ale nie. Spokojnie mozna było jechać. Albo po prostu jechałem w nieświadomości szklanki, którą mam pod oponami :)

| 18:44 sobota, 24 lutego 2018 | linkuj Ta droga prowadzi mocno z góry, jest dość kręta i ma dziury co w połączeniu z lodem może mimo wszystko stanowić mieszankę wybuchową ;) Ale wiesz jak to jest, pewnie nieraz ryzykowanie jeździłeś na zjazdach - człowiek myśli: a jeszcze trochę dokręcę, a to jeszcze trochę, o jestem blisko rekordu prędkości to trzeba jeszcze trochę dołożyć. A nie napisałem jeszcze, że na tym zjeździe jest segment stravkowy :P
| 14:26 sobota, 24 lutego 2018 | linkuj Szklanka jest niebezpieczna tylko przy hamowaniu i gwałtownych skrętach. Wystarczy unikać takich manewrów. :)
| 11:10 sobota, 24 lutego 2018 | linkuj Trollking, dzięki :)

strus, tak, to nazwa tych lasów między odnogami Odry z torowiskami pomiędzy. Tamtędy prowadzi ulica księżnej Anny, którą można ominąć ruchliwą ulicę Walecznych i spokojnie dojechać z Podjuch w rejon Basenu Górniczego. Przy dodatnich temperaturach bywa błotniście.
| 10:41 sobota, 24 lutego 2018 | linkuj "Zaleskie Łęgi" to jakiś standard ?
| 23:29 piątek, 23 lutego 2018 | linkuj Mega fota! :)