D-Gumieńce-P-Rajkowo-D

Piątek, 23 marca 2018 • dodano: 23.03.2018 | Komentarze 5

Po pracy do Imereti (gruzińska knajpa) w nowej lokalizacji przy Śląskiej, gdzie spotkanie z czerkawem i jeloną. Potem protest i na koniec, zawijasem przez Rajkowo i Kurowo do domu.

| 23:11 sobota, 24 marca 2018 | linkuj No w sumie chyba kiedys sam zorganizuje protest....przeciwko goracym posilkom. ;D;D

M-ss: dzieki za propozycje, chociaz zdaje sie, ze w gruzinskiej kuchni chlodne jest tylko wino... ;)))
| 17:14 sobota, 24 marca 2018 | linkuj Oni w Szczecinie też się otworzyli (nota bene 3 bramy dalej jak ta, w której byliśmy), we Wrocławiu też jadłem w Chaczapuri i jedzenie było ok :)

Co do protestu - nie było napastliwych wrzasków. Cieszę się, że tam dotarłem.
| 16:04 sobota, 24 marca 2018 | linkuj Ja z kolei zawsze, gdy jestem w Krakowie nawiedzam knajpę o nazwie właśnie Chaczapuri. Sieciówka regionalna, ale pyszna :)

Co do protestu to wyjątkowo mam mieszane uczucia - sprawa słuszna, ale męczą mnie wrzeszczące kobiety :)
| 00:29 sobota, 24 marca 2018 | linkuj Protestowałbyś - przynajmniej w Imereti. Podaje się tam gorące potrawy :P Przepyszne, jak nawiedzisz Szczecin to będzie okazja spróbować chaczapuri tudzież czinkali ;)
| 00:22 sobota, 24 marca 2018 | linkuj Nieprotestowalbym. :p Ani na placu, ani w gruzinskim przybytku (btw. jakie wrazenia tamze?). ;)