Wieczorne Hohenreinkendorf

Niedziela, 26 sierpnia 2018 • dodano: 26.08.2018 | Komentarze 9

A już myślałem, że w ten weekend nie znajdę czasu na rower...

1) Z tego komina można teraz skakać. Platforma, jak przyjrzeć się to widać, jest 250 m nad ziemią! Podobno skok kosztuje około 450 złotych.

2) Stacja Daleszewo Gryfińskie przetrwała w (raczej) niezmienionej formie.

3) Choć niektóre przystanki i stacyjki na "nadodrzance" mają już modernizację za sobą...

4) Nadodrzańskie bulwary w Gryfinie.

5) Najbardziej malowniczy i jednocześnie najbardziej upierdliwy fragment drogi z Gartz do Hohenreinkedorf. Tajemnicą poliszynela jest fakt, że w czerwcu można się tu obeżreć czereśniami po korek.

6) Hohenreinkendorf przystrojone na ichniejsze dożynki. Albo jakiś jubileusz wioski.

7) Wyjątek wśród niemieckich tras przygranicznych - syfiasty asfalt w okolicach Tantow.

| 08:00 piątek, 31 sierpnia 2018 | linkuj Zaorałem Michussa, oł je!!! ;p Należało mu się. ;))
| 06:52 piątek, 31 sierpnia 2018 | linkuj Zawsze miałem problemy z pisownią słów z "nie".

Ja też bym nie skoczył. Tym bardziej, że skoki z takich kominów są zorganizowane w taki sposób, że jak już wciągną Cię na górę to wyjścia nie ma: albo skoczysz sam, albo Ci pomogą, żebyś skoczył...
| 20:19 czwartek, 30 sierpnia 2018 | linkuj PS. "w nie zmienionej formie" - nie zostawiaj tego w niezmienionej formie, bo to się pisze łącznie! ;ppp
| 20:07 czwartek, 30 sierpnia 2018 | linkuj Płacić za skakanie? Musiałbym na głowę upaść. ;))

Widoczki z Niemiec- ale dziadostwo! ;ppp
| 19:53 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj Ja za 450 bym myślał, czy jechać tym brukiem :)
| 19:46 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj Ja za 450 zł to bym na ten komin nie wszedł.
jotka
| 12:52 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj Niezły dystans, jakoś nie lubię Gryfina, Czepina itp.....
| 07:58 poniedziałek, 27 sierpnia 2018 | linkuj 450 zł to za mało żebym skoczył. Muszą choć jedno zero dodać.