DPD

Piątek, 26 października 2018 • dodano: 27.10.2018 | Komentarze 8

Droga powrotna przez Cmentarz Centralny. Zatrzymuję się przy rzeźbie "Matka Ziemia" Ernsta Barlacha - oryginał znajduje się w niemieckim Gustrow, zaś szczecińską kopię wykonała rzeźbiarka Monika Szpener.

Na pamiątkę wyborów samorządowych - Jacyna-Witt, ochrzczona przez szczecińskich internautów (nie bez powodu) - Pajacyną. Chyba najbardziej kuriozalna, a przy tym oczywiście pokazowo-antyrowerowa, szczecińska kandydatka. Bohater drugiego planu w tle.

| 11:44 poniedziałek, 3 grudnia 2018 | linkuj Szczęśliwie została "wysiudana" i nie będzie marszałkinią, a była tego więcej niż pewna, rozstawiając wszystkich po kątach w przedwyborczych dyskusjach. Nie jestem z natury zawistny, ale wierzcie mi, że widok zasmuconej Pajacyny był przyjemny ;)

mors, miałem w Stargardzie quasi-sąsiadkę o takim nazwisku. Uroda zwalająca z nóg i piszę jak najbardziej serio, bez grama ironii :)
| 23:37 poniedziałek, 29 października 2018 | linkuj Cudo to startowała w Jeleniej, z list SLD (takie nazwisko). :)
Pajacyna - wstyd, jak nie wiem, przyznaję. ;p
| 18:26 poniedziałek, 29 października 2018 | linkuj Cudo ta pani. Pewnie memów na jej "cześć" wiele u Was powstało :)
| 17:00 poniedziałek, 29 października 2018 | linkuj Mądrej to i posłuchać przyjemnie.
| 13:10 poniedziałek, 29 października 2018 | linkuj Trollking - kwiatek (Pa)Jacyny z dziś:

„Nasze miasto jest bardzo wygodne komunikacyjnie. I gdyby nie te pasy rowerowe dla garstki rowerzystów - byłoby jeszcze bardziej”

Od takich mądrości aż kipi na jej profilu :)))
| 21:13 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Jacyna np dumnie obwieszczała w dniu transportu zrównoważonego, że szczególnie tego dnia właśnie wszędzie jedzie samochodem, bo to jest najwygodniejszy środek do poruszania się po mieście. A jako zdeklarowany krytyk obecnego prezydenta to jeździła po nim jak po łysej kobyle np. za tworzenie pasów czy dróg rowerowych kosztem biednych, wiecznie pokrzywdzonych kierowców. Do kompletu słynie też z tego, że na swoim fejsbukowym profilu wyrzuca wszystkich, którzy mają inne zdanie.

Do sejmiku się oczywiście dostała, bo była jedynką na liście PiSu (26000 głosów vs. obecny marszałek, Olgierd Geblewicz - 42000). Aha, do tej pory była zawodową "przegrywaczką" wyborów na prezydenta... Długo by pisać, ot, taki lokalny folklor.

Rzeźba jak rzeźba, mnie się podoba :)
| 18:24 niedziela, 28 października 2018 | linkuj A co ta Jacyna wypajacowała, bo nie jestem w temacie? I dostała się finalnie do sejmiku?

Faktycznie, niezbyt wyszła ta rzeźba. Chyba że miała w założeniu przedstawiać tragiczny stan naszej Ziemi :)
| 17:22 niedziela, 28 października 2018 | linkuj Zaiste wielkiej wyobraźni trzeba, by związek tej rzeźby z Matką Ziemią zobaczyć.