DP-biblioteka-D

Środa, 21 listopada 2018 • dodano: 30.11.2018 | Komentarze 12

Po pracy zajeżdżam do biblioteki. Oddaję opisywane już tutaj "Ślepnąc od świateł", a w zamian, bez większego entuzjazmu, "Szwedzkie kalosze" Henninga Mankella o trudnej relacji ojciec - dorosła córka. Miłe rozczarowanie, jak miało się okazać później.

| 23:02 sobota, 1 grudnia 2018 | linkuj Będę pamiętał. Dzięki :)
| 22:57 sobota, 1 grudnia 2018 | linkuj Odnotowane, dzięki! :) Piątka mam akurat w kolejce dwie pozycje o Antonim, ale wiem, że tworzył również powieści. Vargę znam mniej niż zero :)

Jak się zabierzesz za Chmielarza to zacznij od "Żmijowiska" - niepowiązane z niczym jego wcześniejszym, ale aż krzyczy krytyką współczesności, może nie jak Żulczyk, choć coś wspólnego jest :)
| 22:44 sobota, 1 grudnia 2018 | linkuj Nesbo już coś kiedyś czytałem. Z „naszych” Miłoszewskiego i Krajewskiego też kilka pozycji mam za sobą ;)Chmielarza i Małeckiego nie znam.

Tobie polecam „Kartofladę” Piątka. I pewnie uśmiejesz się przy „Trocinach” Vargi :)
| 22:16 sobota, 1 grudnia 2018 | linkuj Generalnie to bardziej polecam Jo Nesbo lub Larsa Keplera, a z polskich Miłoszewskiego czy Chmielarza, a także Roberta Małeckiego, jednak na początek przygody z kryminałem to bardzo dobry wybór :)
| 20:56 sobota, 1 grudnia 2018 | linkuj O kurka. No to teraz zacznę go czytać :)
| 19:17 sobota, 1 grudnia 2018 | linkuj Są już całe wycieczki do Ystad śladami głównego bohatera :)

| 23:35 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Dzięki za wskazówkę :) A w Ystad nie byłem.
| 23:18 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Polecam całą jego serię z Kurtem Wallanderem - moje ulubione są "Psy z Rygi", ale warto zacząć od początku. Po lekturze na pewno zechcesz zawitać (jeśli jeszcze nie byłeś, a masz blisko) w Ystad. Ja się ciągle za to zabieram :)
| 23:03 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj O masz, ale wpadka. Usprawiedliwiony jestem tym, że to pierwsza pozycja tego autora, po którą sięgnąłem, zresztą dość przypadkowo ;)
| 23:01 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Niestety - już miał, nie ma :/
| 22:55 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj No ja dopiero później się zorientowałem, że to jest kolejna część jakiejś opowieści, luźno związana z tą wcześniejszą. A autor ma lekkie pióro, to trzeba przyznać.
| 22:40 piątek, 30 listopada 2018 | linkuj Żulczyka kończę, Mankella przerobiłem w większości, ale tej pozycji akurat nie :)