Dąbie-Łasztownia-CC

Sobota, 13 kwietnia 2019 • dodano: 13.04.2019 | Komentarze 6

Po ciężkim tygodniu musiałem się porządnie wyspać i ogarnąć chałupę. Efekt taki, że na rower ruszam dopiero po 17! Ubrałem się w moim odczuciu całkiem ciepło, jednak rzeczywistość to dość brutalnie zweryfikowała i musiałem po drodze dołożyć kolejną warstwę w postaci wiatrówki cienkiej.

Jadę do Dąbia przez Drogę Górską. Żal patrzeć jak wygląda Puszcza, szkoda juź klawiatury strzępić... Potem DDRka przy Przestrzennej, zajazd na Wyspę Grodzką przy Łasztowni, przejazd przez puste Jasne Błonia i na koniec via Cmentarz Centralny do Gumieniec i ulicą Krygiera do domu.

| 22:09 wtorek, 16 kwietnia 2019 | linkuj Najbardziej popieraja klasy maturalne, tam gdzie nie przeprowadzono rady pedagogicznej klasyfikacyjnej i nie maja ocen i dopuszczenia do egzaminu dojrzałosci.
| 19:20 wtorek, 16 kwietnia 2019 | linkuj Prawdziwy dramat rozgrywa się w górach. ;)

Po mojemu to ci uczniowie się tak tylko podlizują, żeby mieć później fory u belfrów...
| 08:16 poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | linkuj Puszczę tnie się tnie aż żal patrzeć :(
| 20:25 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj Tak.
| 20:01 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj Ten cm. wojenny jest może w obrebie Cm. Centralnego?
| 16:17 niedziela, 14 kwietnia 2019 | linkuj Ciekawy miks przekazowy na zdjęciach :) Zabrakło tylko foty tej nieszczęsnej Puszczy.