Stepnica

Sobota, 14 września 2019 • dodano: 16.10.2019 | Komentarze 3

Pod bardzo długim czasie pojechałem odwiedzić przyjaciół w Stepnicy. W drodze "do" natknąłem się na kretynizm w postaci zagrodzonego wjazdu do mariny w Lubczynie ze ścieżki po wale wzdłuż Jeziora Dąbie. To znaczy tam zawsze było przegrodzone, ale z boku była dziura w płocie i można się było dostać do środka. Tym razem okazało się, że dziurę ktoś "zatkał" i w związku z tym miałem gratis około 6 kilometrowy objazd.

Powrót sentymentalny, przez ujeżdżane dawno temu drogi Puszczy Goleniowskiej. Tzw. "rowerostrada" łącząca Bącznik z DW142 utwardzona nieprzyjemnymi kamykami, dość mocno uprzykrzającymi jazdę.

| 21:13 środa, 16 października 2019 | linkuj Ta ruina z trzeciego zdjęcia powinna mieć podpis "jaka piękna katastrofa" :)

No nic, na następny wyjazd czas wziąć sekator i... :)
| 19:30 środa, 16 października 2019 | linkuj Może i łatwy, ale nie miałem ochoty przerzucać się z rowerem wraz z sakwami. Tym bardziej, że może sobie w tej marinie takich "przerzutów" nie życzą ;)
| 19:29 środa, 16 października 2019 | linkuj Kiedyś bardzo często jeździłeś do Stepnicy,a w Lubczynie to bym przez płot przeszedł jest łatwy do pokonania.