• Kalorie 2017kcal

Salvey Mühle

Środa, 30 października 2019 • dodano: 12.11.2019 | Komentarze 4

Kolejny dzień w tym miesiącu w ramach przymusowego, ale płatnego (!) wolnego (tzw. "pauza"). Tym razem udało mi się wreszcie dojechać do opiewanego na łamach szczecińskich blogów młyna Salvey, opodal Tantow. Dojazd dość uciążliwy, bo częściowo po kostce brukowej. Ale przy okazji odnalazłem też ciekawy, przydatny na przyszłość dojazd do Mescherin od landowej "dwójki". Oprócz powyższego "zdobyczą" tego dnia był też pierwszy przejazd niedawno otwartą DDRką prowadzącą od Kołbaskowa do samej granicy w Rosówku. Teraz kolej na Niemców, żeby zapewnić połączenie z Odrą-Nysą w Neurochlitz.

| 18:42 wtorek, 19 listopada 2019 | linkuj Do Salvey Mühle na wąskich oponach miło się nie jedzie.Ja tam dotarłem przez leszczyk
| 22:32 środa, 13 listopada 2019 | linkuj Trochę jak Ulica Poległych Pod Smoleńskiem. Też nie do wymówienia :)
| 21:36 środa, 13 listopada 2019 | linkuj To też. Ale ta nazwa łamiąca język "Hohenreinkendorfer" też urocza ;)
| 22:54 wtorek, 12 listopada 2019 | linkuj Piękne scharfes S na ostatnim :)