Gardno przez Parsów

Wtorek, 12 maja 2020 • dodano: 12.05.2020 | Komentarze 5

Przejażdżka przed pracą - wczoraj dość szybko położyłem się spać, a dziś obudziłem się na tyle wcześnie, że po dość solidnym śniadaniu ruszam w drogę już przed 8. Początkowo chciałem powtórzyć wczorajszą trasę i objechać podjazdy Bukowej, jednak potem zmieniam zdanie i z Dobropola zjeżdżam do Starego Czarnowa, gdzie nie odbijam - jak ostatnio miałem w zwyczaju - na Gardno, tylko starą trójką podążam do skrzyżowania w okolicy Chabowa. Dzięki temu też docieram do Gardna, ale marnymi asfaltami przez Parsów i Drzenin. Potem już zjeżdżam prosto w dół do Radziszewa i za chwilę jestem w Podjuchach.

Pogoda, porównując do wczorajszej, super - słonecznie i lekki wiatr z zachodu. Przy okazji jednak dość zimno - rano zaledwie +4 w okolicy Kołowa, potem już cieplej, gdy dobijałem do domu +11.

| 17:57 środa, 13 maja 2020 | linkuj W sumie też mam jeszcze niedojedzony miodek, sam sobie smaka zrobiłem również :)
| 08:10 środa, 13 maja 2020 | linkuj tunia, nie, w ogóle. Ale jak już rano wyszedłem z domu skuszony słońcem to nie chciało mi się wracać ;)

Jurek, to już jego ostatnie chwile. Dobrze, że choć to niezmienne w tym kuriozalnym 2020.

Troll, narobiłeś mi smaka. Jak mawiał Marian Koniuszko ze Zmienników: "ja się chyba całkiem na ten miodek przerzucę" :P ;)
| 19:04 wtorek, 12 maja 2020 | linkuj ale zimno !! chciało Ci się ? :P
| 17:40 wtorek, 12 maja 2020 | linkuj Wszyscy mają rzepak na blogu.
| 16:53 wtorek, 12 maja 2020 | linkuj Fotka miodek. Rzepakowy, oczywiście :)