• Sprzęt Author Stratos

Szczecin komunikacyjnie

Wtorek, 18 maja 2010 • dodano: 18.05.2010 | Komentarze 4

STARGARD-PKP-Szczecin(Dąbie-port-Dąbie-Wielgowo-Zdunowo-Płonia)-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-STARGARD

"Do" tradycyjnie-z wysiadką z pociągu w Dąbiu, a dalej Przestrzenną i Gdańską.

"Z powrotem" także Gdańską, Przestrzenną, dalej Tczewską do Wielgowa, mijam Zdunowo i wyjeżdżam w Płoni, skąd wzdłuż dziesiątki do Stargardu.

| 20:58 czwartek, 20 maja 2010 | linkuj Ciężko nie przyznać Ci racji ;)
widmo
| 15:51 czwartek, 20 maja 2010 | linkuj Akurat na Przestrzennej jest mało dziur (jak na Polskę), więc łatwiej zapamiętac ;)
| 06:40 czwartek, 20 maja 2010 | linkuj No przeciętny dojazd i powrót wychodzi mi około 30 km (rzadko przejeżdżam całą trasę ze Szczecina do Stargardu bez udziału PKP), dodatkowo podzielone na pół, więc jeszcze mi się nie znudziło. Ale fakt faktem, że taką np. ścieżkę na Przestrzennej znam już na pamięć, łącznie z dziurami i wybojami. :)
widmo
| 18:23 środa, 19 maja 2010 | linkuj Nie znudziło się Tobie codziennie taki kawał dojeżdzac? :)