• Sprzęt Author Stratos

Stargard-betonówka-Stargard

Niedziela, 16 stycznia 2011 • dodano: 16.01.2011 | Komentarze 5

STARGARD SZCZ.-Żarowo-Lubowo-Rogowo-Poczernin-Siwkowo-Małkocin-Klępino-STARGARD SZCZ.

Po długim czasie zmobilizowałem się do małego wypadu. Pogoda sprzyjająca-było około 8 stopni na plusie.

Najciekwaszym elementem wyjazdu była obserwacja Iny w okolicach Żarowa. Okazało się, że w wyniku roztopów rzeka znacznie przybrała, łącznie z tym, że zalała fragment drogi Żarowo-Lubowo.

Roztopy w Lubowie © michuss

Pod Poczerninem © michuss

Okolice Iny pod Poczerninem © michuss

Poczernin © michuss

sargath
| 22:55 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj wiosną zapachniało i jak miło wszyscy rowerzyści budzą się do życia :)
| 20:31 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj O kurde! Dzięki za informację! :)))
| 19:58 poniedziałek, 17 stycznia 2011 | linkuj Dzięki, witaj:) Ten wpis co prawda dość lakoniczny, ale z czasem będzie ciekawiej. A co do konkursu-nic mi nie wiadomo o tym, żebym coś wygrał-skąd taki pomysł:)?