• Sprzęt Author Stratos

Wieczorem

Wtorek, 22 marca 2011 • dodano: 23.03.2011 | Komentarze 3

STARGARD-Żarowo-Lubowo-Poczernin-Smogolice-Żarowo-Grzędzice-STARGARD

Kolejny wieczór na rowerze. Godzina wyjazdu podobna do wczorajszej (około 20.30). Przyjemnie się jedzie przez uśpione wioski.

Dzisiaj przeprosiłem się po dłuższym czasie z lemondką. Nieco mnie ten grzmot na kierownicy drażni, ale z drugiej strony odczuwalnie szybciej się jedzie. Poza tym trochę kombinowałem z umieszczeniem lampki z przodu, ale w końcu umieściłem ją na samym końcu lemondki i pięknie oświetla mi drogę.

kfiatek13m
| 20:55 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Szczęście w nieszczęściu :)
| 19:40 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Co racja to racja, ale właśnie wieczorem mi ostatnio stracha napędził taki jeden, który nagle zaczął ujadać i gonić mnie wzdłuż płotu. Na szczęście dziury nie było i bezpiecznie pojechałem dalej ;) Pozdr.
kfiatek13m
| 18:59 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Plus także taki, ze o tej porze nie ma już raczej samotnie wałęsających się psów :) Ostatnio jeden taki piesek gonił mnie, ale uciekłam :) pozdr