Stepnica 3/2011

Niedziela, 25 września 2011 • dodano: 25.09.2011 | Komentarze 6

STARGARD-Żarowo-Lubowo-Poczernin-Przemocze-Podańsko-Goleniów-Modrzewie-Stepnica-Widzieńsko-Miękowo-Goleniów-Podańsko-Przemocze-Sowno-Żarowo-STARGARD

Odechciało mi się pisać czegokolwiek jak po powrocie dowiedziałem się o dzisiejszym, tragicznym wypadku kolarzy ze Stargardzkiego Towarzystwa Cyklistów pod Pyrzycami.

Wjazd do Rogowa © michuss

Poczernin © michuss

Pole pod Poczerninem © michuss

Przemocze © michuss

Jarzębinowa aleja koło Tarnówka © michuss

Stepnica © michuss

Jeszcze nieczynne-wjazd na wiadukt nad S3 pod Miękowem © michuss

athena i odysseus | 17:37 niedziela, 25 września 2011 | linkuj Straszne, to mógł być każdy z nas :((
| 17:35 niedziela, 25 września 2011 | linkuj Swego czasu, niemal codziennie w pociągu na trasie Szczecin-Stargard spotykałem jednego z członków STC i często zachęcał mnie do wspólnych, niedzielnych wypadów. Jakoś nigdy nie dałem się skusić, bo nie przepadam za jazdą w dużej grupie. Mam tylko nadzieje, że to nie on jest jedną z ofiar śmiertelnych. :(