m i c h u s s
Na BSach przebyłem 133994.92 km z prędkością średnią 21.52 km/h.Więcej o mnie.
Znajomi
s p r z ę t
Archiwum bloga
- 2020, Listopad9 - 11
- 2020, Październik15 - 21
- 2020, Wrzesień15 - 58
- 2020, Sierpień20 - 77
- 2020, Lipiec16 - 32
- 2020, Czerwiec13 - 51
- 2020, Maj22 - 117
- 2020, Kwiecień19 - 78
- 2020, Marzec9 - 7
- 2020, Luty10 - 7
- 2020, Styczeń15 - 34
- 2019, Grudzień16 - 41
- 2019, Listopad19 - 50
- 2019, Październik20 - 43
- 2019, Wrzesień26 - 36
- 2019, Sierpień22 - 31
- 2019, Lipiec19 - 21
- 2019, Czerwiec24 - 47
- 2019, Maj8 - 30
- 2019, Kwiecień19 - 43
- 2019, Marzec17 - 48
- 2019, Luty17 - 64
- 2019, Styczeń18 - 41
- 2018, Grudzień10 - 25
- 2018, Listopad28 - 58
- 2018, Październik24 - 37
- 2018, Wrzesień17 - 43
- 2018, Sierpień21 - 46
- 2018, Lipiec26 - 66
- 2018, Czerwiec26 - 43
- 2018, Maj19 - 47
- 2018, Kwiecień23 - 59
- 2018, Marzec24 - 98
- 2018, Luty14 - 50
- 2018, Styczeń12 - 69
- 2017, Grudzień11 - 25
- 2017, Listopad18 - 29
- 2017, Październik16 - 113
- 2017, Wrzesień20 - 44
- 2017, Sierpień23 - 44
- 2017, Lipiec17 - 52
- 2017, Czerwiec20 - 78
- 2017, Maj25 - 108
- 2017, Kwiecień20 - 71
- 2017, Marzec24 - 41
- 2017, Luty13 - 105
- 2017, Styczeń23 - 49
- 2016, Grudzień25 - 68
- 2016, Listopad31 - 70
- 2016, Październik30 - 86
- 2016, Wrzesień29 - 149
- 2016, Sierpień24 - 181
- 2016, Lipiec20 - 76
- 2016, Czerwiec28 - 221
- 2016, Maj26 - 167
- 2016, Kwiecień26 - 185
- 2016, Marzec33 - 312
- 2016, Luty17 - 92
- 2016, Styczeń16 - 110
- 2015, Grudzień22 - 44
- 2015, Listopad23 - 87
- 2015, Październik18 - 113
- 2015, Wrzesień25 - 181
- 2015, Sierpień19 - 65
- 2015, Lipiec29 - 66
- 2015, Czerwiec20 - 40
- 2015, Maj16 - 77
- 2015, Kwiecień10 - 89
- 2015, Marzec5 - 20
- 2015, Luty6 - 39
- 2015, Styczeń7 - 78
- 2014, Grudzień13 - 99
- 2014, Listopad7 - 36
- 2014, Październik23 - 46
- 2014, Wrzesień26 - 86
- 2014, Sierpień18 - 72
- 2014, Lipiec26 - 33
- 2014, Czerwiec23 - 58
- 2014, Maj30 - 123
- 2014, Kwiecień15 - 64
- 2014, Marzec16 - 101
- 2014, Luty12 - 62
- 2014, Styczeń13 - 48
- 2013, Grudzień7 - 25
- 2013, Listopad11 - 45
- 2013, Październik7 - 31
- 2013, Wrzesień7 - 36
- 2013, Sierpień19 - 64
- 2013, Lipiec16 - 73
- 2013, Czerwiec17 - 69
- 2013, Maj9 - 55
- 2013, Kwiecień8 - 36
- 2013, Marzec2 - 12
- 2013, Luty6 - 16
- 2013, Styczeń3 - 18
- 2012, Grudzień5 - 35
- 2012, Listopad10 - 44
- 2012, Październik9 - 59
- 2012, Wrzesień17 - 35
- 2012, Sierpień13 - 28
- 2012, Lipiec10 - 23
- 2012, Czerwiec15 - 56
- 2012, Maj17 - 40
- 2012, Kwiecień13 - 49
- 2012, Marzec12 - 47
- 2012, Luty13 - 45
- 2012, Styczeń6 - 28
- 2011, Grudzień4 - 22
- 2011, Listopad5 - 25
- 2011, Październik7 - 33
- 2011, Wrzesień11 - 44
- 2011, Sierpień10 - 51
- 2011, Lipiec15 - 36
- 2011, Czerwiec12 - 22
- 2011, Maj10 - 21
- 2011, Kwiecień12 - 35
- 2011, Marzec7 - 8
- 2011, Luty2 - 4
- 2011, Styczeń5 - 6
- 2010, Listopad17 - 1
- 2010, Październik29 - 4
- 2010, Wrzesień15 - 4
- 2010, Sierpień29 - 19
- 2010, Lipiec23 - 4
- 2010, Czerwiec23 - 10
- 2010, Maj22 - 11
- 2010, Kwiecień23 - 0
- 2010, Marzec5 - 0
- 2010, Luty2 - 0
- 2010, Styczeń1 - 0
- 2009, Grudzień2 - 0
- 2009, Listopad2 - 0
- 2009, Październik3 - 0
- 2009, Wrzesień5 - 0
- 2009, Sierpień6 - 0
- 2009, Lipiec11 - 0
- 2009, Czerwiec17 - 0
- 2009, Maj15 - 4
- 2009, Kwiecień13 - 0
- 2009, Marzec7 - 0
- 2009, Luty1 - 0
- 2009, Styczeń1 - 0
- 2008, Listopad1 - 2
- 2007, Wrzesień2 - 0
- 2007, Sierpień2 - 0
- 2007, Lipiec3 - 0
- 2007, Czerwiec4 - 0
- 2007, Maj11 - 0
- 2007, Kwiecień5 - 0
- 2007, Marzec3 - 0
- 2007, Luty4 - 0
- 2007, Styczeń3 - 2
- 2006, Grudzień2 - 0
- 2006, Listopad4 - 0
- 2006, Październik4 - 0
- 2006, Wrzesień12 - 0
- 2006, Sierpień13 - 0
- 2006, Lipiec21 - 0
- 2006, Czerwiec14 - 0
- 2006, Maj12 - 0
- 2006, Kwiecień6 - 0
- 2006, Luty2 - 0
- 2006, Styczeń1 - 0
- 2005, Listopad4 - 0
- 2005, Październik8 - 0
- 2005, Wrzesień19 - 0
- 2005, Sierpień12 - 0
- 2005, Lipiec17 - 0
- 2005, Czerwiec18 - 0
- 2005, Maj6 - 0
- 2005, Kwiecień4 - 0
- 2005, Marzec5 - 0
- 2005, Luty2 - 0
- 2005, Styczeń1 - 0
- 2004, Grudzień2 - 0
- 2004, Listopad1 - 0
- 2004, Październik3 - 7
- 2004, Wrzesień12 - 0
- 2004, Sierpień9 - 0
- 2004, Lipiec21 - 0
- 2004, Czerwiec18 - 0
- 2004, Maj2 - 0
- 2004, Kwiecień3 - 0
- 2004, Marzec3 - 0
- 2004, Styczeń2 - 0
- 2003, Wrzesień6 - 7
- 2003, Sierpień1 - 0
- 1997, Lipiec7 - 0
- 1997, Maj2 - 0
- 1997, Kwiecień4 - 2
- 1997, Marzec1 - 2
- DST 53.72km
- Teren 17.00km
- Czas 02:55
- VAVG 18.42km/h
- VMAX 35.98km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Okolice Nowogardu ze Shrinkiem
Niedziela, 17 lutego 2013 • dodano: 17.02.2013 | Komentarze 2
NOWOGARD-Jarchlino-Łosośnica-Siwkowice-Sienno-Łosośnica-Konarzewo-Jarchlino-Kulice-NOWOGARDMAPA
Dwa tygodnie temu zapadła decyzja, że długo planowana wizyta u Sebastiana (Shrinka) i Agnieszki dojdzie do skutku w kończący się właśnie weekend.
Wczorajszy wieczór upłynął nam na długich rozmowach przy pysznościach przygotowanych przez Agnieszkę, natomiast dziś mieliśmy w planach ruszyć gdzieś na dwóch kółkach. Chodziło głównie o to, żebym zobaczył stałe, shrinkowe trasy, częściowo o rodowodzie kolejowym, które znałem dotąd tylko z jego relacji na BS. Poza tym bardzo dawno razem nie jeździliśmy (ostatni raz w maju 2012, podczas objeżdżania Lubia).
Mimo, że wczoraj wypiliśmy niewiele alkoholu odczuwałem lekkiego kaca, niemniej jednak punkt o 11 wyruszyliśmy spod domu w kierunku tzw. „Smoczaka”, czyli toru motocrossowego, na którym dwa razy do roku rozgrywane są ogólnopolskie zawody. Potem, wzdłuż linii kolejowej Goleniów-Kołobrzeg udaliśmy się na południe z zamiarem przejechania drogi prowadzonej w śladzie kolei z Nowogardu do Dobrej. Jazda przerwana została jednak decyzją Sebastiana o powrocie do domu po cieplejszą czapkę.
Potem jazda przebiegała już zgodnie z planem. Opuściliśmy Nowogard wzdłuż bocznicy kolejowej, która stanowi jedyny istniejący fragment wspomnianej wyżej linii. Chwilę później tory się kończą, a w ich miejsce pojawia się wygodna droga gruntowa. Nią docieramy do mostu na Sąpolnicy, gdzie odbywa się kolejna sesja zdjęciowa. Pogoda jest w sam raz-nie pada deszcz, nie wieje, nie jest specjalnie zimno.
Dawną linią kolejową docieramy do drogi Kulice-Resko przed samym Jarchlinem. Teraz czeka nas dłuższy fragment po asfalcie-docieramy do Łosośnicy, gdzie skręcamy w lewo kierując się do Siwkowic. Krótko później stajemy na dawnym moście kolejowym trasy Wyszogóra – Resko. Most zlokalizowany jest w pobliżu miejscowości Taczały, a tuż koło niego znajdują się resztki dawnej stacji kolejowej. Co ciekawe most pozwala przekroczyć rzekę Sąpólną, do której tuż przed nim wpada Ukleja. Kawałek dalej, już połączone wody obu tych rzek zasilają Regę.
Kolejny raz jedziemy i podziwiamy widok, które kiedyś obserwowali pasażerowie pociągów. Natrafiamy na dawny słupek kilometrowy, który zostaje przez nas uwieczniony, a kolejową jazdę kończymy przy resztkach dawnej stacji Żerzyno.
Teraz asfaltem ruszamy do Łosośnicy, w której już dziś byliśmy. Ponownie odbijamy w drogę do Siwkowic, jednak po kilkuset metrach opuszczamy ją, wspaniałą aleją kierując się do Konarzewa.
Tutaj oglądamy dość mocno zniszczony pałac, w którym kilka lat dzieciństwa spędził przyszły kanclerz Otto von Bismarck.
Z Konarzewa asflatem do Jarchlina, a dalej przez Kulice do Nowogardu.
Ponieważ jedzie się świetnie postanawiamy jeszcze objechać Jezioro Nowogardzkie, przy okazji zaliczając DDRkę do Olchowa.
Zwieńczeniem tej wspaniałej wycieczki jest jeszcze wspanialszy, przygotowany przez Agnieszkę obiad, dla którego warto byłoby zrobić dzisiejszą trasę nawet w ulewnym deszczu i straszliwej wichurze.
Kategoria wycieczka
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!