m i c h u s s
Na BSach przebyłem 133994.92 km z prędkością średnią 21.52 km/h.Więcej o mnie.
Znajomi
s p r z ę t
Archiwum bloga
- 2020, Listopad9 - 11
- 2020, Październik15 - 21
- 2020, Wrzesień15 - 58
- 2020, Sierpień20 - 77
- 2020, Lipiec16 - 32
- 2020, Czerwiec13 - 51
- 2020, Maj22 - 117
- 2020, Kwiecień19 - 78
- 2020, Marzec9 - 7
- 2020, Luty10 - 7
- 2020, Styczeń15 - 34
- 2019, Grudzień16 - 41
- 2019, Listopad19 - 50
- 2019, Październik20 - 43
- 2019, Wrzesień26 - 36
- 2019, Sierpień22 - 31
- 2019, Lipiec19 - 21
- 2019, Czerwiec24 - 47
- 2019, Maj8 - 30
- 2019, Kwiecień19 - 43
- 2019, Marzec17 - 48
- 2019, Luty17 - 64
- 2019, Styczeń18 - 41
- 2018, Grudzień10 - 25
- 2018, Listopad28 - 58
- 2018, Październik24 - 37
- 2018, Wrzesień17 - 43
- 2018, Sierpień21 - 46
- 2018, Lipiec26 - 66
- 2018, Czerwiec26 - 43
- 2018, Maj19 - 47
- 2018, Kwiecień23 - 59
- 2018, Marzec24 - 98
- 2018, Luty14 - 50
- 2018, Styczeń12 - 69
- 2017, Grudzień11 - 25
- 2017, Listopad18 - 29
- 2017, Październik16 - 113
- 2017, Wrzesień20 - 44
- 2017, Sierpień23 - 44
- 2017, Lipiec17 - 52
- 2017, Czerwiec20 - 78
- 2017, Maj25 - 108
- 2017, Kwiecień20 - 71
- 2017, Marzec24 - 41
- 2017, Luty13 - 105
- 2017, Styczeń23 - 49
- 2016, Grudzień25 - 68
- 2016, Listopad31 - 70
- 2016, Październik30 - 86
- 2016, Wrzesień29 - 149
- 2016, Sierpień24 - 181
- 2016, Lipiec20 - 76
- 2016, Czerwiec28 - 221
- 2016, Maj26 - 167
- 2016, Kwiecień26 - 185
- 2016, Marzec33 - 312
- 2016, Luty17 - 92
- 2016, Styczeń16 - 110
- 2015, Grudzień22 - 44
- 2015, Listopad23 - 87
- 2015, Październik18 - 113
- 2015, Wrzesień25 - 181
- 2015, Sierpień19 - 65
- 2015, Lipiec29 - 66
- 2015, Czerwiec20 - 40
- 2015, Maj16 - 77
- 2015, Kwiecień10 - 89
- 2015, Marzec5 - 20
- 2015, Luty6 - 39
- 2015, Styczeń7 - 78
- 2014, Grudzień13 - 99
- 2014, Listopad7 - 36
- 2014, Październik23 - 46
- 2014, Wrzesień26 - 86
- 2014, Sierpień18 - 72
- 2014, Lipiec26 - 33
- 2014, Czerwiec23 - 58
- 2014, Maj30 - 123
- 2014, Kwiecień15 - 64
- 2014, Marzec16 - 101
- 2014, Luty12 - 62
- 2014, Styczeń13 - 48
- 2013, Grudzień7 - 25
- 2013, Listopad11 - 45
- 2013, Październik7 - 31
- 2013, Wrzesień7 - 36
- 2013, Sierpień19 - 64
- 2013, Lipiec16 - 73
- 2013, Czerwiec17 - 69
- 2013, Maj9 - 55
- 2013, Kwiecień8 - 36
- 2013, Marzec2 - 12
- 2013, Luty6 - 16
- 2013, Styczeń3 - 18
- 2012, Grudzień5 - 35
- 2012, Listopad10 - 44
- 2012, Październik9 - 59
- 2012, Wrzesień17 - 35
- 2012, Sierpień13 - 28
- 2012, Lipiec10 - 23
- 2012, Czerwiec15 - 56
- 2012, Maj17 - 40
- 2012, Kwiecień13 - 49
- 2012, Marzec12 - 47
- 2012, Luty13 - 45
- 2012, Styczeń6 - 28
- 2011, Grudzień4 - 22
- 2011, Listopad5 - 25
- 2011, Październik7 - 33
- 2011, Wrzesień11 - 44
- 2011, Sierpień10 - 51
- 2011, Lipiec15 - 36
- 2011, Czerwiec12 - 22
- 2011, Maj10 - 21
- 2011, Kwiecień12 - 35
- 2011, Marzec7 - 8
- 2011, Luty2 - 4
- 2011, Styczeń5 - 6
- 2010, Listopad17 - 1
- 2010, Październik29 - 4
- 2010, Wrzesień15 - 4
- 2010, Sierpień29 - 19
- 2010, Lipiec23 - 4
- 2010, Czerwiec23 - 10
- 2010, Maj22 - 11
- 2010, Kwiecień23 - 0
- 2010, Marzec5 - 0
- 2010, Luty2 - 0
- 2010, Styczeń1 - 0
- 2009, Grudzień2 - 0
- 2009, Listopad2 - 0
- 2009, Październik3 - 0
- 2009, Wrzesień5 - 0
- 2009, Sierpień6 - 0
- 2009, Lipiec11 - 0
- 2009, Czerwiec17 - 0
- 2009, Maj15 - 4
- 2009, Kwiecień13 - 0
- 2009, Marzec7 - 0
- 2009, Luty1 - 0
- 2009, Styczeń1 - 0
- 2008, Listopad1 - 2
- 2007, Wrzesień2 - 0
- 2007, Sierpień2 - 0
- 2007, Lipiec3 - 0
- 2007, Czerwiec4 - 0
- 2007, Maj11 - 0
- 2007, Kwiecień5 - 0
- 2007, Marzec3 - 0
- 2007, Luty4 - 0
- 2007, Styczeń3 - 2
- 2006, Grudzień2 - 0
- 2006, Listopad4 - 0
- 2006, Październik4 - 0
- 2006, Wrzesień12 - 0
- 2006, Sierpień13 - 0
- 2006, Lipiec21 - 0
- 2006, Czerwiec14 - 0
- 2006, Maj12 - 0
- 2006, Kwiecień6 - 0
- 2006, Luty2 - 0
- 2006, Styczeń1 - 0
- 2005, Listopad4 - 0
- 2005, Październik8 - 0
- 2005, Wrzesień19 - 0
- 2005, Sierpień12 - 0
- 2005, Lipiec17 - 0
- 2005, Czerwiec18 - 0
- 2005, Maj6 - 0
- 2005, Kwiecień4 - 0
- 2005, Marzec5 - 0
- 2005, Luty2 - 0
- 2005, Styczeń1 - 0
- 2004, Grudzień2 - 0
- 2004, Listopad1 - 0
- 2004, Październik3 - 7
- 2004, Wrzesień12 - 0
- 2004, Sierpień9 - 0
- 2004, Lipiec21 - 0
- 2004, Czerwiec18 - 0
- 2004, Maj2 - 0
- 2004, Kwiecień3 - 0
- 2004, Marzec3 - 0
- 2004, Styczeń2 - 0
- 2003, Wrzesień6 - 7
- 2003, Sierpień1 - 0
- 1997, Lipiec7 - 0
- 1997, Maj2 - 0
- 1997, Kwiecień4 - 2
- 1997, Marzec1 - 2
Wpisy archiwalne w miesiącu
Listopad, 2015
Dystans całkowity: | 650.53 km (w terenie 21.30 km; 3.27%) |
Czas w ruchu: | 31:33 |
Średnia prędkość: | 20.62 km/h |
Maksymalna prędkość: | 45.27 km/h |
Liczba aktywności: | 23 |
Średnio na aktywność: | 28.28 km i 1h 22m |
Więcej statystyk |
- DST 34.76km
- Czas 01:33
- VAVG 22.43km/h
- VMAX 45.27km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
DPPD
Wtorek, 3 listopada 2015 • dodano: 04.11.2015 | Komentarze 0
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Zdroje-Bukowe-Zdroje-Centrum-NIEBUSZEWO)
Rano, jak już wspominałem, ostatni dojazd z Bukowego rano do pracy. Bardzo gęsta mgła i duża wilgotność - dojechałem do pracy mokry, z daszku kasku nieustannie kapała woda.
Potem dość szybki przelot do pracy nr 2 - mimo, że jechałem żwawo lekko się spóźniłem.
A na koniec zapłata za trudy przeprowadzki - wreszcie dojazd do nowego mieszkania :)
Kategoria komunikacyjnie
- DST 20.56km
- Czas 00:55
- VAVG 22.43km/h
- VMAX 44.84km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
DPP/D
Poniedziałek, 2 listopada 2015 • dodano: 02.11.2015 | Komentarze 1
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Zdroje-BUKOWE)
Przedostatni dojazd do pracy z Bukowego, ostatni dojazd na noc na Bukowe ;)
Kategoria komunikacyjnie
- DST 41.33km
- Teren 13.80km
- Czas 02:12
- VAVG 18.79km/h
- VMAX 45.27km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Wysoka
Niedziela, 1 listopada 2015 • dodano: 01.11.2015 | Komentarze 16
SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-Podjuchy)-Binowo-Chlebowo-Wysoka Gryfińska-Binowo-SZCZECIN(Klęskowo-BUKOWE)
MAPA
MAPA
Święto, wszyscy dziś zmierzają na groby, a ja szykuję się do przeprowadzki pakując dobytek w kartony i z przerażeniem obserwując ile jeszcze muszę ich zapełnić. Dlatego postanowiłem wyjść trochę na świeże powietrze i pokorzystać z przepięknej pogody.
Postanowiłem wybrać się znów do Puszczy Bukowej, tym bardziej, że niedługo będę tutaj miał dużo dalej. Wjeżdżam przez Podjuchy, przez ulicę Radosną. Robię to pierwszy i ostatni raz - zazwyczaj docierałem do Radosnej od strony Szmaragdowego albo od dołu, od Mącznej. Dzisiaj pokonałem ją całą, od samego skrzyżowania z Morwową, co oznaczało dość mozolną wspinaczkę po bardzo nierównym bruku, który niebardzo było jak objechać. Jednak, gdy już wjechałem do Puszczy... Mmm...
Najpierw wspinam się dość ciężką Drogą Graniczną - jest gorsza do jazdy niż brukowana Chojnowska, że o wygodnej Górskiej nie wspomnę. Ale za to zapewnia ciekawe widoki i niemal całkowite pustki - minęły mnie dwie rowerzystki, ale i to w pobliżu wiaduktu pod A6. Docieram do skrzyżowania ze szlakiem żółtym - skręt w lewo, zgodnie ze znakami w tym kolorze doprowadzi do Szwedzkiego Kamienia. Postnawiam pojechać tędy, mimo, że asfaltową Drogę Kołowską mam już niemal na wyciągnięcie ręki. Była to jednak jedna z najbardziej słusznych decyzji podjętych w tym miesiącu :P Widoki niesamowite. Za jednym z zakrętów wyłania się imponujący widok na głębokie wcięcie Doliny Chojnówki i wiodącą w dole Drogę Chojnowską. Momentami, na zakrętach szlak dość mocno eksponowany - w jednym z takich miejsc zatrzymuję się i próbuję uwiecznić tę różnicę przewyższeń. Niestety - bez rezultatu, zdjęcia tego nie oddają.
Po dotarciu w okolice Szwedzkiego Kamienia skręcam w prawo i, podobnie jak wczoraj, mozolnie wspinam się Drogą Chojnowską do góry, do skrzyżowania z Drogą Kołowską. Czuję się coraz bardziej głodny i zaczynam rozmyślać nad dalszym planem. Chcę jechać do Binowa, a dalej albo do Chlebowa, albo do Wysokiej. W celu realizacji tego planu na skrzyżowaniu skręcam w Drogę Mazowiecką i nią docieram do wsi Binowo - sklep jest czynny, cóż za radość. Jednak ja nie wziąłem ze sobą zapięcia, kolejka bardzo długa, a na rower nie mam żadnego widoku. No nic, wychodzę, bo przypominam sobie o McD w Chlebowie, który BYĆ MOŻE będzie dziś czynny. Bo jak nie to będę w poważnych tarapatach ;)
Jadę sobię więc wzdłuż Jeziora Binowskiego malowniczą drogą do Chlebowa, skręcam na Brynki i już zbliżając się do wiaduktu nad S3 zdaję sobie sprawę, że nawet jeśli mak będzie zamknięty to zjem coś na stacji. Na szczęście okazało się, że "restauracja" czynna, niemal całkowicie pusta - rower zostawiam na widoku, oparty o szybę, składam zamówienie i po chwili delektuję się uroczystym, świątecznym obiadem.
Po posileniu ruszam do domu. Nie jadę jednak najkrótszą trasą, tylko przez Wysoką, z zamiarem powspinania się, bo trochę mało było tego dzisiaj.
Z Wysokiej przez pola, a potem las do Binowa, a na koniec wisienka na torcie, czyli podjazd Drogą Mazowiecką, którą już dziś zjeżdżałem. Niestety, słońce już zaszło, więc jest bardzo szaro, by nie rzec ciemno.
Do miasta wracam Drogą Górską.
P. S. Ciekawostką niech będzie fakt, że dzisiaj czerwony przekroczył o 7 km całkowity dystans poprzedniego authora (34052 km), zielonego stratosa, który odstawiłem w lipcu 2011 i który był do tej pory najbardziej wyeksploatowanym moim rowerem. Taki drobiażdżek statystyczny. ;)
Na Drodze Granicznej.
Skrzyżowanie szlaków.
Między Binowem a Chlebowem, tuż przed parkingiem nad Jeziorem Binowskim.
Jezioro Binowskie. Widoczne RTCN w Kołowie.
Binowo - Chlebowo. Widok w kierunku tej pierwszej miejscowości.
Krwistoczerwony zachód słońca nad Binowem.
Kategoria wycieczka