Dobropole Gryfińskie (z Trendixem)

Czwartek, 22 sierpnia 2013 • dodano: 22.08.2013 | Komentarze 4

STARGARD-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-Szczecin(Płonia-Śmierdnica)-Sosnówko-Dobropole Gryfińskie-Stare Czarnowo-Kołbacz-Bielkowo-Kobylanka-Morzyczyn-promenada nad Miedwiem-Zieleniewo-STARGARD

Wyjazd wymyśliłem wczoraj, gdy rozminęliśmy się z Wojtkiem (Trendixem) w drodze nad Miedwie. Mało brakowało, a przez dodatkowe obowiązki w pracy musiałbym zostać dłużej i wycieczka nie doszłaby do skutku. Na szczęście udało się sytuację opanować i o 20.30 spotkaliśmy się na rondzie 15. Południk.

Droga mijała nam spokojnie, na rozmowach. Po dotarciu do Płoni postanowiliśmy udać się do Kołbacza, ale przez Dobropole i Czarnowo, bo na starej trójce był duży ruch ciężarówek. Uważam, że decyzja była słuszna, bo podjazd (a potem zjazd) wąskimi asfaltówkami po ciemku w świetle lamp rowerowych to niesamowicie klimatyczna sprawa. :)

Postoje w sumie trzy: jeden w Płoni, jeden na skrzyżowaniu kołbackim i ostatni, najdłuższy w dwóch miejscach nad Miedwiem. Zajazdu i oczekiwania Wojtka na mnie, gdy robiłem zakupy w tesco nie liczę. ;)

Dzięki Wojtek za świetny wspólny wypad!

| 08:28 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj strus, poza tym kilkuset metrowym odcinkiem przed samą Płonią, gdzie nie ma pobocza jest szerokie pobocze, więc ok. Z tym, że np. wczoraj po 21 ruch był bardzo duży. :)
| 08:26 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj A jak się jedzie 10 -ką do Płoni ,spokojnie bez stresu?
| 06:23 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj I ja dziękuję. :)
| 00:07 piątek, 23 sierpnia 2013 | linkuj I znowu moją średnią prędkość przejazdów mi podniosłeś :) Dzięki Michał za wycieczkę :)