Dobropole przez Przemocze

Niedziela, 17 listopada 2013 • dodano: 17.11.2013 | Komentarze 10

STARGARD-Żarowo-Lubowo-Poczernin-Siwkowo-Warchlino-Dąbrowica-Przemocze-Sowno-Szczecin(Wielgowo-Zdunowo-Sławociesze-Płonia-Jezierzyce-Śmierdnica)-Sosnówko-Dobropole Gryfińskie-Stare Czarnowo-Kołbacz-Bielkowo-Jęczydół-Morzyczyn-promenada nad Miedwiem-Zieleniewo-STARGARD

Bez ładu i składu.

Wilgotno, chłodno, wiatr słaby - jechało się wyśmienicie i pewnie przejechałbym jeszcze trochę, gdyby nie coraz bardziej dokuczający chłód w końcowej części trasy.

Na promenadzie mało brakowało, a bym leżał - pani postanowiła przeciąć mi drogę w drodze do kosza na śmieci, ostre hamowanie przodem, tył od razu w górę, ale skończyło się na rozstaniu w zgodzie. :)

| 08:58 poniedziałek, 18 listopada 2013 | linkuj Widzę że kolejny raz jechałeś z Sowna do Wielgowa ,mi też się podobają tamte lasy i trasy.
| 23:44 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj No to pojeździłeś dzisiaj :)
| 20:41 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj nie wątpię !!! :P
| 20:38 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Tunia, gdyby to była TA to założę się, że bym leżał. A ona na wierzchu. Jakoś bym to "zorganizował". :P
| 20:37 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj aaa...nie pisałes , że nie wyrzucała śmieci w samotności ....a wiek ..coż , róznie to bywa ! ;)
| 20:33 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Wątpię. Różnica wieku +/- 40 lat nie rokuje zbyt dobrze. No i była z partnerem. :D
| 20:31 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj a moze to właśnie była TA ! :P
| 20:28 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj Różnie to w życiu bywało, ale akurat przez tą nie leżałem. :)))
| 20:25 niedziela, 17 listopada 2013 | linkuj ale chyba nie leżałeś przez tą pania ? :)))