Glinna przez Poczernin

Sobota, 23 listopada 2013 • dodano: 23.11.2013 | Komentarze 6

STARGARD-Żarowo-Lubowo-Poczernin-Szczecin(Wielgowo-autostrada-Wielgowo-Zdunowo-Sławociesze-Płonia-Śmierdnica)-Glinna-Sosnówko-Szczecin(Jezierzyce)-Kobylanka-Morzyczyn-promenada nad Miedwiem-Miedwiecko-Grzędzice-STARGARD

Wiadukt na Tczewskiej całkowicie nieprzejezdny, nawet dla rowerów.

| 19:38 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj Jedź przez Jezierzyce i dalej Mokradłową czy jak ona się tam nazywa (przez las na Klęskowo/Kijewo). ;)
| 18:31 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj A miałem zamiar w poniedziałek jechać do Dąbia tą drogą.
| 18:17 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj Pytałem jakiś czas temu Oficera Rowerowego jak z tym będzie, ale bez odzewu. ;) No to trzeba samemu sprawdzić. ;)
| 18:00 niedziela, 24 listopada 2013 | linkuj Dobrze wiedzieć że przejazdu nie ma :)
davidbaluch
| 20:31 sobota, 23 listopada 2013 | linkuj ja od poniedziałku do dziś w pracy od 6.00 rano do 16.00 i po powrocie ciemno. Następny tydzień taki sam. Tylko jutro wolne, ale deszcze zapowiadają. I tyle. DO dupy..