m i c h u s s

avatar Na BSach przebyłem 133994.92 km z prędkością średnią 21.52 km/h.
Więcej o mnie.




Follow me on Strava




button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 75.42km
  • Teren 16.00km
  • Czas 03:24
  • VAVG 22.18km/h
  • VMAX 37.73km/h
  • Podjazdy 73m
  • Sprzęt Author Airline
  • Aktywność Jazda na rowerze

Szczecin (komunikacyjnie)

Wtorek, 4 marca 2014 • dodano: 04.03.2014 | Komentarze 2

STARGARD-Zieleniewo-Morzyczyn-Kobylanka-Szczecin(Jezierzyce-Płonia-Kijewo-Dąbie-port-Zdroje-Słoneczne-Kijewo-Płonia-Śmierdnica-Jezierzyce)-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-STARGARD

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

Droga do pracy minęła mi dość szybko, mimo, że jechałem lasami. W pracy melduję się ze sporym zapasem czasu.

W drodze powrotnej, tuż po wyjściu z pracy uśmiecham się do siebie. Na suchym polbruku widać pierwsze krople deszczu. I tak zostanie już do końca. Całą drogę powrotną padało. Do domu docieram przemoczony i zapiaszczony. W Kijewie, ale w lesie, wstukałem w etrexa polecenie doprowadzenia mnie do domu, oczywiście w ramach testu ;) Dzięki temu poznałem nowe zakamarki Płoni, bo do Śmierdnicy doprowadził mnie bokiem, przez ul. Stepową. Dalej tradycyjnie, drogą Jezierzyce - Motaniec.

Rano temperatura około 2-3 stopnie, po południu 4-5.

Czas brutto rano: 1:38:11 (w tym jazda: 1:37:48).
Czas brutto po południu: 1:52:35 (w tym jazda: 1:47:37)

1) Budowa SST w rejonie ul. Gryfińskiej. Po lewej widoczny fragment słynnej wili Gruneberga, przez którą budowa stała pod dużym znakiem zapytania. Jestem pełen podziwu dla tempa prac.


2) Infrastruktura w ul. Struga. Ładna, nowa, jeszcze nie zniszczona. Niestety, z powodu konieczności pokonania licznych przejazdów z sygnalizacją przejazd tędy w charakterze innym niż rekreacyjny to pomyłka.


3) Widok na "nawigacyjny" pulpit etrexa. Zdjęcie zrobione gdzieś w rejonie Stepowej na Płoni, jak widać - niemal w połowie trasy.

Kategoria komunikacyjnie



Komentarze
michuss
| 21:54 wtorek, 4 marca 2014 | linkuj Nie, nie gada. Piszczy. ;)

A co do map - zbyt je lubię, żeby całkowicie rezygnować. Na pewno pozostanę przy nich jeżeli chodzi o planowanie, ale w trakcie jazdy to to chyba będzie wygodniejsze? Tym bardziej, że już się po mału szykuję na eskapady okołowrocławskie, czyli tereny, których w ogóle nie znam. ;)
tunislawa
| 21:39 wtorek, 4 marca 2014 | linkuj i to coś tez Ci gada jak jechać pewnie ! czyzby koniec z papierowymi mapami ?
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!