m i c h u s s
Na BSach przebyłem 133994.92 km z prędkością średnią 21.52 km/h.Więcej o mnie.
Znajomi
s p r z ę t
Archiwum bloga
- 2020, Listopad9 - 11
- 2020, Październik15 - 21
- 2020, Wrzesień15 - 58
- 2020, Sierpień20 - 77
- 2020, Lipiec16 - 32
- 2020, Czerwiec13 - 51
- 2020, Maj22 - 117
- 2020, Kwiecień19 - 78
- 2020, Marzec9 - 7
- 2020, Luty10 - 7
- 2020, Styczeń15 - 34
- 2019, Grudzień16 - 41
- 2019, Listopad19 - 50
- 2019, Październik20 - 43
- 2019, Wrzesień26 - 36
- 2019, Sierpień22 - 31
- 2019, Lipiec19 - 21
- 2019, Czerwiec24 - 47
- 2019, Maj8 - 30
- 2019, Kwiecień19 - 43
- 2019, Marzec17 - 48
- 2019, Luty17 - 64
- 2019, Styczeń18 - 41
- 2018, Grudzień10 - 25
- 2018, Listopad28 - 58
- 2018, Październik24 - 37
- 2018, Wrzesień17 - 43
- 2018, Sierpień21 - 46
- 2018, Lipiec26 - 66
- 2018, Czerwiec26 - 43
- 2018, Maj19 - 47
- 2018, Kwiecień23 - 59
- 2018, Marzec24 - 98
- 2018, Luty14 - 50
- 2018, Styczeń12 - 69
- 2017, Grudzień11 - 25
- 2017, Listopad18 - 29
- 2017, Październik16 - 113
- 2017, Wrzesień20 - 44
- 2017, Sierpień23 - 44
- 2017, Lipiec17 - 52
- 2017, Czerwiec20 - 78
- 2017, Maj25 - 108
- 2017, Kwiecień20 - 71
- 2017, Marzec24 - 41
- 2017, Luty13 - 105
- 2017, Styczeń23 - 49
- 2016, Grudzień25 - 68
- 2016, Listopad31 - 70
- 2016, Październik30 - 86
- 2016, Wrzesień29 - 149
- 2016, Sierpień24 - 181
- 2016, Lipiec20 - 76
- 2016, Czerwiec28 - 221
- 2016, Maj26 - 167
- 2016, Kwiecień26 - 185
- 2016, Marzec33 - 312
- 2016, Luty17 - 92
- 2016, Styczeń16 - 110
- 2015, Grudzień22 - 44
- 2015, Listopad23 - 87
- 2015, Październik18 - 113
- 2015, Wrzesień25 - 181
- 2015, Sierpień19 - 65
- 2015, Lipiec29 - 66
- 2015, Czerwiec20 - 40
- 2015, Maj16 - 77
- 2015, Kwiecień10 - 89
- 2015, Marzec5 - 20
- 2015, Luty6 - 39
- 2015, Styczeń7 - 78
- 2014, Grudzień13 - 99
- 2014, Listopad7 - 36
- 2014, Październik23 - 46
- 2014, Wrzesień26 - 86
- 2014, Sierpień18 - 72
- 2014, Lipiec26 - 33
- 2014, Czerwiec23 - 58
- 2014, Maj30 - 123
- 2014, Kwiecień15 - 64
- 2014, Marzec16 - 101
- 2014, Luty12 - 62
- 2014, Styczeń13 - 48
- 2013, Grudzień7 - 25
- 2013, Listopad11 - 45
- 2013, Październik7 - 31
- 2013, Wrzesień7 - 36
- 2013, Sierpień19 - 64
- 2013, Lipiec16 - 73
- 2013, Czerwiec17 - 69
- 2013, Maj9 - 55
- 2013, Kwiecień8 - 36
- 2013, Marzec2 - 12
- 2013, Luty6 - 16
- 2013, Styczeń3 - 18
- 2012, Grudzień5 - 35
- 2012, Listopad10 - 44
- 2012, Październik9 - 59
- 2012, Wrzesień17 - 35
- 2012, Sierpień13 - 28
- 2012, Lipiec10 - 23
- 2012, Czerwiec15 - 56
- 2012, Maj17 - 40
- 2012, Kwiecień13 - 49
- 2012, Marzec12 - 47
- 2012, Luty13 - 45
- 2012, Styczeń6 - 28
- 2011, Grudzień4 - 22
- 2011, Listopad5 - 25
- 2011, Październik7 - 33
- 2011, Wrzesień11 - 44
- 2011, Sierpień10 - 51
- 2011, Lipiec15 - 36
- 2011, Czerwiec12 - 22
- 2011, Maj10 - 21
- 2011, Kwiecień12 - 35
- 2011, Marzec7 - 8
- 2011, Luty2 - 4
- 2011, Styczeń5 - 6
- 2010, Listopad17 - 1
- 2010, Październik29 - 4
- 2010, Wrzesień15 - 4
- 2010, Sierpień29 - 19
- 2010, Lipiec23 - 4
- 2010, Czerwiec23 - 10
- 2010, Maj22 - 11
- 2010, Kwiecień23 - 0
- 2010, Marzec5 - 0
- 2010, Luty2 - 0
- 2010, Styczeń1 - 0
- 2009, Grudzień2 - 0
- 2009, Listopad2 - 0
- 2009, Październik3 - 0
- 2009, Wrzesień5 - 0
- 2009, Sierpień6 - 0
- 2009, Lipiec11 - 0
- 2009, Czerwiec17 - 0
- 2009, Maj15 - 4
- 2009, Kwiecień13 - 0
- 2009, Marzec7 - 0
- 2009, Luty1 - 0
- 2009, Styczeń1 - 0
- 2008, Listopad1 - 2
- 2007, Wrzesień2 - 0
- 2007, Sierpień2 - 0
- 2007, Lipiec3 - 0
- 2007, Czerwiec4 - 0
- 2007, Maj11 - 0
- 2007, Kwiecień5 - 0
- 2007, Marzec3 - 0
- 2007, Luty4 - 0
- 2007, Styczeń3 - 2
- 2006, Grudzień2 - 0
- 2006, Listopad4 - 0
- 2006, Październik4 - 0
- 2006, Wrzesień12 - 0
- 2006, Sierpień13 - 0
- 2006, Lipiec21 - 0
- 2006, Czerwiec14 - 0
- 2006, Maj12 - 0
- 2006, Kwiecień6 - 0
- 2006, Luty2 - 0
- 2006, Styczeń1 - 0
- 2005, Listopad4 - 0
- 2005, Październik8 - 0
- 2005, Wrzesień19 - 0
- 2005, Sierpień12 - 0
- 2005, Lipiec17 - 0
- 2005, Czerwiec18 - 0
- 2005, Maj6 - 0
- 2005, Kwiecień4 - 0
- 2005, Marzec5 - 0
- 2005, Luty2 - 0
- 2005, Styczeń1 - 0
- 2004, Grudzień2 - 0
- 2004, Listopad1 - 0
- 2004, Październik3 - 7
- 2004, Wrzesień12 - 0
- 2004, Sierpień9 - 0
- 2004, Lipiec21 - 0
- 2004, Czerwiec18 - 0
- 2004, Maj2 - 0
- 2004, Kwiecień3 - 0
- 2004, Marzec3 - 0
- 2004, Styczeń2 - 0
- 2003, Wrzesień6 - 7
- 2003, Sierpień1 - 0
- 1997, Lipiec7 - 0
- 1997, Maj2 - 0
- 1997, Kwiecień4 - 2
- 1997, Marzec1 - 2
- DST 141.87km
- Teren 2.40km
- Czas 06:10
- VAVG 23.01km/h
- VMAX 42.78km/h
- Sprzęt Author Airline
- Aktywność Jazda na rowerze
Stargard (komunikacyjnie) + Banie
Sobota, 5 lipca 2014 • dodano: 06.07.2014 | Komentarze 4
SZCZECIN(BUKOWE-Klęskowo-Kijewo-Płonia)-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Golczewo-Cargotec-Warnice-Reńsko-Obryta-Zaborsko-Lubiatowo-Pyrzyce-Łozice-Banie-Lubanowo-Rożnowo-Pniewo-Gryfino-Żabnica-Stare Brynki-MOP Chlebowo-Chlebowo-Radziszewo-SZCZECIN(Klucz-Podjuchy-Zdroje-Klęskowo-BUKOWE)
MAPA DOJAZD
MAPA POWRÓT
MAPA DOJAZD
MAPA POWRÓT
Rano musiałem jechać najszybszą drogą, przez "dziesiątkę", bo trochę za długo mi się pospało.
Po pracy postanawiam wrócić do domu na około. Wyjeżdżam przez nową drogę łączącą cmentarz na Giżynku z Golczewem. Przy czym cały czas kojarzyłem, że była mowa o drodze dla rowerów, tymczasem jedzie się normalną, szeroką ulicą. Nie wiem-może nie trafiłem tam gdzie należy.
Na pasach startowych dawnego lotniska też zmiany. Buduje się kolejna firma w związku z czym nawierzchnia jednego z nich została ściągnięta, najprawdopodobniej układany będzie asfalt. Skorzystałem więc z drugiego, jeszcze pozostawionego pasa (zachodniego).
Dalsza trasa do Pyrzyc z pominięciem "sto szóstki", której nie znoszę. Jadę więc przez Cieszysław do Lubiatowa, gdzie wskakuję na "sto dwudziestkę dwójkę" i nią zmierzam na zachód. Przed samym Mechowem - niespodzianka. Jezdnię przecina asfaltowa, bardzo porządnie wyglądająca DDRka. Przypuszczam, że jest puszczona w śladzie dawnej linii kolejowej Pyrzyce-Płońsko. Nie zastanawiając się wiele obieram kierunek do Pyrzyc, lustrację odcinka do Przelewic (?) zostawiając sobie na kiedy indziej. Jedzie się tędy super - nawierzchnia gładka, nie ma upierdliwych, ciasno ustawionych słupków jak pod Baniami (bo w ogóle to są, ale widać, że ktoś je umieścił z myślą, by nie wjeżdżały samochody).
W Pyrzycach postój w lidlu na pyszny napój jabłkowo-granatowo-żurawinowy, który świetnie gasi pragnienie. Kolejne km to podjazd do Bań, tam od Pyrzyc jest praktycznie non-stop, mniej lub więcej pod górę. Sam zjazd do miejscowości (to jest zdaje się wieś, chociaż wygląda jak miasteczko) stromy i pozwala wjechać z fasonem ;)
Banie opuszczam już po DDRce w kierunku Lubanowa, z tymi nieszczęsnymi pachołkami. W Lubanowie kontynuuję jazdę po DDRce, potem przekraczam imponujący, drewniany most nad Tywą. Droga kończy się w lesie, na skrzyżowaniu dróg - w prawo w kierunku Sosnowa, mniej więcej prosto na Dołgie, w lewo - w las. Obieram kierunek w las, bo wiem, że to jedyna metoda, by dostać się do DW121, która ma mnie doprowadzić do Gryfina. Drogę do wsi Dołgie pamiętam sprzed kilku lat i nie mam najmniejszej ochoty z niej korzystać ani teraz, ani kiedykolwiek później.
W Gryfinie staję już tradycyjnie na lody w restauracji Zalipie. Potem przez Żabnicę, wzdłuż Odry do krzyżówki pod Daleszewem, które biorę "na przestrzał", ostro wspinając się najpierw do Starych Brynek, potem do Chlebowa. Przed S3 zjeżdżam na parking MOPu i wpadam do McDonalda. Jestem bardzo spragniony, więc piję, piję, piję... I nic nie jem.
Końcówka to zjazd do Radziszewa i przez Klucz, Żydowce, Podjuchy aż do Zdrojów. Ponieważ muszę jeszcze zajechać na małe zakupy na Fioletową docieram przez Rondo Reagana, a nie przez Mączną.
Kategoria wycieczka
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!