Szczecin (komunikacyjnie)

Czwartek, 18 grudnia 2014 • dodano: 19.12.2014 | Komentarze 6

SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-PORT)

Jazda tylko w jedną stronę. Dlaczego? Ano dlatego, że przewidywałem niespodziewany, utrzymywany w sekrecie przyjazd gościa, a raczej gościni. Zostawiłem więc rower w pracy, a w drogę pod dąbski dworzec, zahaczając przy okazji o Sz. P. Dentystkę, wybrałem się samochodem. Co tu wiele pisać. Przewidywanie okazało się słuszne, niespodzianka gościni została spotęgowana dodatkową niespodzianką z mojej strony. :)

| 22:02 niedziela, 21 grudnia 2014 | linkuj Dzięki, dla Ciebie również Wesołych i Szczęśliwego. ;)
| 21:44 niedziela, 21 grudnia 2014 | linkuj gościni :) fajne sformułowanie :D Zdrowych i Spokojnych Świąt Michał :)
| 16:21 piątek, 19 grudnia 2014 | linkuj mors, mam nadzieję, że pani dentystka nie odmówi i będziesz mógł za kilka miesięcy podziwiać jej oblicze na zdjęciu :P

Aguś, liczę, że będziesz próbować dalej. I mam nadzieję, że jeszcze nieraz będę podziwiał wyraz bezbrzeżnego zdumienia malującego się na Twej twarzy w podobnych okolicznościach ;)

strus, rzeczywiście, aura ostatnimi dniami jakby mniej sprzyjająca.
| 13:16 piątek, 19 grudnia 2014 | linkuj Zdjęcia jakieś, czy coś ;p albo chociaż portret pamięciowy. ;)