Szczecin (komunikacyjnie)

Wtorek, 30 grudnia 2014 • dodano: 31.12.2014 | Komentarze 5

SZCZECIN(PORT-Zdroje-BUKOWE)

Ogarnięcie logistyczne stanowi już teraz prawdziwe wyzwanie i wymaga przewidywania ruchów na kilka dni naprzód. Szczególnie, gdy flota obejmuje (chwilowo) dwa rowery i dwa samochody, a wszystko to musi zostać w odpowiedni sposób rozdysponowane pomiędzy parkingi pod/w domu i w pracy. Dlatego też rano jadę samochodem, ale wracam już na rowerze. A jazda "taka se", czyli w padającej, marznącej kaszce śnieżnej i z przeszkadzającym, przenikliwym wiatrem. Jednakże motywacja do powrotu do chałupy była na tyle silna, że toczyłem się w wyżej wzmiankowanych warunkach wesół. ;)

| 16:24 czwartek, 1 stycznia 2015 | linkuj Jurek, miło, że spotykam się ze zrozumieniem. :) Tobie i Twoim najbliższym też życzę wszystkiego dobrego w 2015 dopiero co rozpoczętym.

Norbert, małe nieporozumienie. To mój rower przyjedzie do Grodziska i będzie czekał na Ciebie. ;)))
| 17:21 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Rozumiem motywację;), gratuluję i wszystkiego najlepszego 2015!
| 11:29 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Thx, wzajemnie.