Szczecin wieczorowo poro

Czwartek, 12 lutego 2015 • dodano: 12.02.2015 | Komentarze 6

SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-Centrum-Zdroje-BUKOWE)

Po pracy postanowiłem dokonać inspekcji wyremontowanego napędu authora i kopsnąć się do centrum miasta. Wrażenia zbieżne z wrażeniami eranis. Jest ok. Wreszcie.

Poza tym jestem zauroczony nową infrastrukturą rowerową w centrum miasta. Świetne te ddrki, a już podpórki przy skrzyżowaniach wprawiają w błogostan. ;)

gustav
| 09:19 piątek, 13 lutego 2015 | linkuj sentyment i w ogóle :)
| 20:39 czwartek, 12 lutego 2015 | linkuj Marek, pora, pora, ale ostatnio sporo się dzieje i na niektóre rzeczy czasu brakuje... ;)

mors, te podpórki to naprawdę fajne ułatwienie. Aczkolwiek przyznam, że zapewne dla monocyklistów były by jeszcze bardziej poźądane :P Życzę rychłej wymiany napędu, bo różnica jest odczuwalna aż nadto... :)

gustav, zauważam Twoją wzmożoną aktywność komentatorską przy okazji wrzucania zdjęć szczecińskich mostów. ;)
gustav
| 19:55 czwartek, 12 lutego 2015 | linkuj na tym moście byłem o! :) bardzo podobne ujęcie mam zachowane
| 19:18 czwartek, 12 lutego 2015 | linkuj Nareszcie jakieś zdjęcie Szczecina właściwego. ;)
Ja z napędem wciąż jeszcze walczę. ;)
A idei podpórek dla bicyklistów nie bardzo rozumiem, chyba że są one dla monocyklistów ;p bo przejazd przez centrum dużego miasta z wieloorotnym zsiadaniem i wsiadaniem daje popalić bardziej niż dystans. ;]