Witkowo (komunikacyjnie)

Piątek, 10 kwietnia 2015 • dodano: 11.04.2015 | Komentarze 9

SZCZECIN(BUKOWE-Klęskowo-Kijewo-Płonia)-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-Witkowo i z powrotem

MAPA DOJAZD

MAPA POWRÓT

Bez większych przygód. Rano szybko, po południu jeszcze szybciej, albowiem mieliśmy umówiony wieczór ze znajomymi. Chyba pierwszy tak ciepły dzień. Żałowałem, że nie mam krótkich spodni. Jedyne co mogłem zrobić to ściągnąć kurtkę i jechać w dwóch warstwach koszulek - i to było za wiele. Na Mączną dotarłem zlany potem.

Aha. Świetnie jechało się między Płonią a Kijewem. Był potężny korek, więc przejeżdżałem po linii rozdzielającej pasy ruchu. Minąłem w ten sposób chyba ponad setkę stojących samochodów. Piękne świadectwo przewagi roweru. :P

| 21:21 środa, 15 kwietnia 2015 | linkuj Same to zaczęłyście ;p
| 21:07 środa, 15 kwietnia 2015 | linkuj Dla takich dyskusji warto prowadzić bloga :))) :P
| 15:06 środa, 15 kwietnia 2015 | linkuj "Mature" to ja nigdy nie zdawałem ;p;p nie wiem jak Ty... ;p
Michuss, jak ja jestem młody względem Ciebie, to Ty względem Eranis jesteś embrionem ;)
Są tacy, co na niczym się nie skupiają. ;)
| 07:48 środa, 15 kwietnia 2015 | linkuj eranis, daj spokój, chłopak młody to jeszcze nie wie...

;))) :P
| 06:10 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj siwobrody - najprzyjemniejsza część jazdy po mieście. ;)

mors - muszę zacząć je jakoś modyfikować, bo głupio wygląda kilka maili jeden pod drugim, że mam komentarz pod wpisem "W.. (k..)" ;)
| 21:43 sobota, 11 kwietnia 2015 | linkuj Z tymi tytułami to masz wenę... ;p
siwobrody
| 18:01 sobota, 11 kwietnia 2015 | linkuj Ja podobnie wracając w piątek z pracy minąłem korek ok . 80 samochodów stojących przed skrzyżowaniem na Głębokim.