Witkowo (komunikacyjnie)

Sobota, 11 kwietnia 2015 • dodano: 11.04.2015 | Komentarze 7

SZCZECIN(BUKOWE-Klęskowo-Kijewo-Płonia)-Kobylanka-Morzyczyn-Zieleniewo-Stargard-WITKOWO

Mizernie szła mi dziś ta poranna jazda. Za to, gdy dojechałem na miejsce mogłem rozwinąć zawniątko, które w sakwie umieściła mi wczora z wieczora eranis, a tamże... :

Piernik najprawdziwszy, przepyszny, lekko już przeze mnie nadgryziony, gdyż skusiłem się przed zrobieniem fotografii. Było też inne zawiniątko, ale nim uwieczniłem to zjadłem...

Dzisiaj już jeżdżenia nie będzie. To znaczy będzie, ale samochodem. Na Kaszuby. ;)

siwobrody
| 18:57 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj Po takim pierniku to powinieneś na Kaszuby pogonić rowerem !!!!!!
| 10:08 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj Dobrze Ci teraz Michałku jak ma kto prowiant na drogę przygotować ;)
| 06:08 poniedziałek, 13 kwietnia 2015 | linkuj mors, coś pokręciłeś - tu od początku wisi zdjęcie ciasta, a nie mój autoportret. :P

Kaszubowanie, Kaszubowanie i po Kaszubowaniu. ;)
| 21:49 sobota, 11 kwietnia 2015 | linkuj "przez żołądek do serca" ;)

Tyle żeś się ostatnio naprodukował o tych wiktuałach a jedyne zdjęcie to stary piernik? ;p
4gotten
| 12:21 sobota, 11 kwietnia 2015 | linkuj Kaszuby dwa tygodnie za wczesnie;-) Objazd Turysty ma być dopiero 25 kwietnia ;-)