DPBPD

Środa, 26 sierpnia 2015 • dodano: 26.08.2015 | Komentarze 5

SZCZECIN(BUKOWE-Zdroje-port-Zdroje-BUKOWE)

Rano pojechalim wyprowadzić psa do Puszczy Bukowej. Odjeżdżamy od domu 3 km (a do Puszczy wjeżdżamy jakieś 300 metrów od klatki) i wracamy z powrotem. Rozstanie pod domem - ja jadę do pracy, a A. do chaty na kawę, a potem na objazd jej ulubionej trasy płońsko-wielgowsko-dąbskiej, jak już wspomniała u siebie na blogu, jeden z ostatnich w tym roku.

Powrót z pracy najkrótszą drogą do domu. Z małym postojem na moście nad Parnicą, a to dlatego, że miałem okazję sfotografować pociąg w miejscu, w którym przez osiem lat codziennych dojazdów widziałem go może dwa, może trzy razy. A więc gratka! Grzech nie skorzystać ;)

| 09:58 piątek, 28 sierpnia 2015 | linkuj Wszystko to potwierdza, że pociąg tutaj to gratka (na marginesie - nie przeszkodziło to jakiemuś tirowcowi się władować pod skład kilka miesięcy temu). ;)
| 21:16 czwartek, 27 sierpnia 2015 | linkuj Bardzo ciekawe ujęcie, tak se jeździ po skrzyżowaniu a na koniec po trawie (niewidoczne szyny). :)
| 20:57 środa, 26 sierpnia 2015 | linkuj Szeroko pojętą komunikację fotografuję już naprawdę bardzo, bardzo rzadko. Znudziło mi się. ;P
| 20:47 środa, 26 sierpnia 2015 | linkuj Widzę że dla bezpieczeństwa wolisz teraz bardziej pociągi focić niż autobusy :D