Niedźwiedź z A.

Sobota, 29 sierpnia 2015 • dodano: 29.08.2015 | Komentarze 7

SZCZECIN(BUKOWE-Klęskowo-Płonia-Śmierdnica-Jezierzyce)-Motaniec-Niedźwiedź-SZCZECIN(Zdunowo-Wielgowo-Dąbie-Zdroje-BUKOWE)

Leniwa sobota - najpierw z psem na długi spacer po PB (do Głazu Grońskiego), a potem na baaardzo spacerową wycieczkę po okolicy. Od poniedziałku A. przez jakiś czas pomieszka w Opolu, ja zostaję w Sz-nie, więc wyjazd miał charakter pożegnalny (i relaksujący, bo na noc ruszamy naszym "wieśwagenikiem" na południe). A. może zacytować klasyka: "Żal wyjeżdżać". Na szczęście tylko na trochę, no bo jak, pytam, można wyprowadzić się na stałe z miasta, w którym ma się własną ulicę?! :P ;)

Na koniec podjechaliśmy na własne oczy sprawdzić czy rzeczywiście tramwaj dociera już na prawobrzeże. Dociera, a jakże! Dzisiaj i jutro przejazdy są bezpłatne, więc na pętli masa ludzi chętnych na przejażdżkę. Inwestycja ukończona jest jednak połowicznie - brakuje przesiadkowej pętli autobusowej, która ma powstać w ciągu roku i nada większy sens temu przedsięwzięciu. O wydłużeniu linii do Kijewa na razie nie ma co mówić. Plany dotychczasowe zostają odłożone na półkę. I dobrze, bo wg nowych wariantów linia ma przebiegać bliżej osiedli (stara wersja sprawiała wrażenie poprowadzonej tak, by omijać wszelkie ludzkie siedziby).

Cieszę się, że jest jak jest. Na tym blogu wielokrotnie prezentowałem zdjęcia z postępu prac. Wreszcie, z pewnym poślizgiem, dobiegły końca.

| 17:27 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Ostatnio jadąc ulicą Agnieszki pomyślałem Michał że raz spotkałem twoją Agę i to na tej ulicy
| 12:22 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Stolicę zawsze można przenieść... zwłaszcza, jeśli zamieszka w niej Królowa (BSu). :D
| 06:40 niedziela, 30 sierpnia 2015 | linkuj Tak. Ta tablica to ewenement. Nigdzie się z czymś takim nie spotkałem (i dlatego postanowiłem ją wreszcie ująć, bo przejeżdżałem tamtędy dziesiątki, a może i setki razy).

Stolicą straszenia kur na wioskach przez tramwaje pozostaje jednak, umówmy się, Łódź :P
| 22:20 sobota, 29 sierpnia 2015 | linkuj W "tej szczecinie" to w ogóle jakieś takie dziwne akcje odchodzą:
- leży nad rzeką, z dala od morza, ale prawie nad morzem ;)
- tramwaje (miejskie?) odbierają robotę pociągom i straszą kury po wioskach
- A. tam mieszka, chociaż tam nie mieszka (prawie jak w znanym przeboju ;) ).

Szczególne wyróżnienie za tablicę z napisem "przysiółek" - nigdy podobnej nie widziałem i tzw. ustawodawca chyba też....
| 15:13 sobota, 29 sierpnia 2015 | linkuj Przyświecała mi myśl, byś dobrze przypatrzyła się i zapamiętała ponętne piękno zachpomu.