DPP/D z bukowym plusikiem

Czwartek, 29 października 2015 • dodano: 29.10.2015 | Komentarze 7

SZCZECIN(BUKOWE-Klęskowo-Podjuchy-port-Zdroje-BUKOWE)

Wyjechałem dziś rano ledwie kilka minut później niż wczoraj, a trasa dużo krótsza. Jednak powolne wdrapywanie się w Puszczy Bukowej to nie to samo co śmignięcie do Wielgowa ;) Ale nie żałuję. Do lasu trafiłem akurat jak zaczęło się rozwidniać. Teraz jest ten czas, gdy puszcza jest najbardziej kolorowa, do tego sucho, całkiem ciepło, no i niemal bez samochodów. Po prostu wspaniale.

Po południu nienajlepiej się czułem, stąd powrót dość mozolny i męczący...

| 22:41 piątek, 30 października 2015 | linkuj strus - widziałem, widziałem. Czytam Twoje wpisy regularnie, mimo, że nie zawsze zostawiam komentarz ;)

david - podziękował :)
davidbaluch
| 15:44 piątek, 30 października 2015 | linkuj Fajne to zdjęcie na dole
| 15:09 piątek, 30 października 2015 | linkuj Wczoraj byłem w Bukowej i było extra
| 09:29 piątek, 30 października 2015 | linkuj Trollking - no można się rano nieźle zmaltretować w Puszczy. Na dzień dobry podjazd z 60 m na 130-140, potem już z górki ;) Asfalt jest w miarę ok na tym odcinku.

mors - złudzenie.

leszczyk - dziękuję x 2.
leszczyk
| 08:29 piątek, 30 października 2015 | linkuj Ładne fotki Michale. Powrotu do zdrowia życzę:-)
| 22:13 czwartek, 29 października 2015 | linkuj Sucho? Asfalt wygląda na mokry. ;>
| 21:33 czwartek, 29 października 2015 | linkuj Ładną masz tę puszczę. A i asfalcik nie najgorszy... pozazdrościć :)