DPP/D

Środa, 28 października 2015 • dodano: 28.10.2015 | Komentarze 7

SZCZECIN(BUKOWE-Klęskowo-Kijewo-Płonia-Sławociesze-Zdunowo-Wielgowo-Dąbie-Zdroje-Centrum-port-Zdroje-BUKOWE)

Rano wreszcie wstaję trochę wcześniej. Teraz, świeżo po zmianie czasu nie jest to takie trudne. Gdy ruszam kilka minut po 6 robi się szaro, słońce już wstaje. Na Nad Rudzianką uwagę zwraca mi nadgorliwy kierowca miejskiego autobusu - wypuszczam go grzecznie z zatoczki po czym on staje i otwiera okno, gdy go próbuję ominąć: "tam jest ścieżka rowerowa" pokazuje mi kawałek czerwonego polbruku po przeciwnej stronie ulicy po czym rusza.

Niemiłe zaskoczenie na ul. Przylesie w Sławocieszu - wycięto w pień piękną, mroczną aleję, którą nieraz fotografowałem (poniżej foto z IX.2014). Szkoda tych drzew... Na szczęście dramatu nie ma, bo to w lesie, więc i tak jest zielono wokół.

Końcówka to oczywiście rogal z Basenu Górniczego i zawijas przez bulwary. W pracy melduję się niemal idealnie o czasie :) Aha, z ciekawostek - pierwszy mróz tej jesieni stwierdzony na Tczewskiej, w okolicy przystanku "Radiostacja n/ż". ;)

Powrót szybki, w wersji mini, z oczywistych względów.