DPD

Poniedziałek, 28 grudnia 2015 • dodano: 29.12.2015 | Komentarze 7

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-port-Centrum-NIEBUSZEWO)

W drodze powrotnej zajeżdżam do rowerowego po komplet linek hamulcowych, jedną przerzutkową (drugą wymieniłem miesiąc temu) i pancerze. Do tego "przelotki", końcowki. Wieczór upłynął mi pod znakiem wymiany tego całego tałatajstwa. Majsterkowania nie lubię, ale muszę przyznać, że efekt mnie zaskoczył pozytywnie, szczególnie, że pracę urozmaicałem sobie nalewką aronia - wiśnia. Mniam.

Biegi zmienia się lekko i płynnie. Z tyłu. Bo z przodu nie działają, ale to dlatego, że przerzutka, a w sumie to sprężyna się strasznie ostatnio zapiaszczyła. Oczyściłem ją, lecz mimo to będę musiał jeszcze nad nią popracować, żeby zrzucała i wrzucała tak jak należy. Pozostałe linki - bez zarzutu i, co ważne, zrobione za darmochę.

Aha. Zdecydowałem się na zwykłe linki, 3 zł sztuka. Były jeszcze teflonowe po 15 zł. Ciekawe czy różnica w pracy jest tego warta?

| 09:14 czwartek, 31 grudnia 2015 | linkuj Przy okazji wyjaśniło się, na co tak oszczędzał. ;))
| 20:57 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj Strus - bo nie masz nalewki :)
| 17:54 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj Mnie też pozostała do wymiany linka z pancerzem ale jakoś mi się nie chce mimo że już dawno temu kupiłem.
maccacus
| 10:18 środa, 30 grudnia 2015 | linkuj Nie warto. Jak nie masz superprecyzyjnego napędu najwyższej półki na 11-rzędowej kasecie to zwykła linka ogarnia bez problemu. Najważniejsze są czyste i gładkie w środku pancerze, dobrze podocinane i ułożone.
lipciu71
| 23:46 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Ja również na klamotach rowerowych znam się średnio ale wiem jedno: nalewka żurawinowa domowego wyrobu bije na głowę nalewkę aronia - wiśnia

podpisano expert ;-)
| 22:54 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Yurek55 - jakby się dało to bym dał znaczek "lubię to" :)

Michuss - oczywiście, że nie warto. Oczywiście również, że się nie znam, ale wydawanie 5 razy więcej za kawałek materiału używanego w niemodnych patelniach nie może być dobrym wyborem :)
| 21:56 wtorek, 29 grudnia 2015 | linkuj Nigdy jeszcze nie zmieniałem linek i nie wiem czy to w ogóle jest potrzebne? Ale każda okazja jest dobra do napicia się nalewki...:)