• Temperatura -0.5°C

DPD + Głębokie

Środa, 20 stycznia 2016 • dodano: 20.01.2016 | Komentarze 5

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Centrum-port-Centrum-Łękno-Głębokie-Łękno-NIEBUSZEWO)

Dojazd do pracy w wersji wydłużonej, z zawrotką pod Estakadą Pomorską.

Powrót też nie najkrótszą drogą, bo chciałem pokorzystać trochę z miłej bieli :P W Parku Kasprowicza na szczęście nikt alejek nie posypał solą, tylko piaskiem, więc można się było nią nacieszyć do woli.

starszapani
| 20:28 środa, 20 stycznia 2016 | linkuj Bez kurtki to ja wychodzę gdy temperatury przekraczają 20C :D Wystarczyłoby mi na początek +5C, to już odpowiednie warunki na pierwsze 200 w nowym roku :)
| 20:20 środa, 20 stycznia 2016 | linkuj Rano było -2. A co do wiosny - byle dociągnąć do marca. To miesiąc kiedy zdarzają się już dni, o których można powiedzieć "wiosenne", a nawet zaryzykować wyjście bez kurtki ;)
starszapani
| 20:15 środa, 20 stycznia 2016 | linkuj Ciepło tam u Ciebie. U mnie rano na dojeździe termometr w liczniku pokazał -5,3. Wyczekuję wiosny i konkretnego ocieplenia.
| 20:14 środa, 20 stycznia 2016 | linkuj Nie, no, wiadomo, że idealnie nie jest, ale po długich tygodniach jazd w mżawce czy deszczu fajnie jest dojechać do domu czystym rowerem. :)