DPD + Kołbaskowo

Czwartek, 31 marca 2016 • dodano: 31.03.2016 | Komentarze 8

SZCZECIN(NIEBUSZEWO-Łękno-Pogodno-Gumieńce)-Ostoja-Rajkowo-Warzymice-Przecław-Kołbaskowo-Przecław-Warzymice-Rajkowo-Ostoja-SZCZECIN(Gumieńce-Centrum-port-Centrum-Turzyn-Pogodno-Łękno-NIEBUSZEWO)

Dzisiaj dodatkowe kilometry zrobiłem rano. W Ostoi, w drodze powrotnej zorientowałem się, że mam pasażera na gapę. Niestety - nie przeżył wycieczki.

Po pracy odwożę Hankę na przegląd gwarancyjny do chłopaków z madbike`a. Miła niespodzianka, bo zrobili mi go od ręki, a nastawiałem się na to, że rower zostanie w serwisie, a ja wrócę miejskim.

To jest rekordowy marzec odkąd prowadzę statystyki. Przejechałem 1760 km. Na drugim miescu jest marzec roku 2014 - 841 km, także przebitka spora. No, ale plany są jakie są i nie ma wyjścia - trza jeździć ;)

jurektc
| 18:13 sobota, 2 kwietnia 2016 | linkuj 1760 km to bardzo dobry wynik.O takim mogę tylko pomarzyć .
starszapani
| 17:53 piątek, 1 kwietnia 2016 | linkuj Fuuuj, makabryczne to zdjęcie !!!
Gratuluję przebiegu marcowego :) Ja wykręciłam 1709 km i jest to dla mnie kosmos !!!
Jarro
| 10:30 piątek, 1 kwietnia 2016 | linkuj Taka liczba km w miesiącu to dla mnie kosmos. Masz zacięcie :)
| 09:29 piątek, 1 kwietnia 2016 | linkuj Żeby kręcić tak dużo to trzeba mieć jeszcze czas :(
| 20:12 czwartek, 31 marca 2016 | linkuj Minuta ciszy.

...

Już :)

Gratki za miesięczny wynik. Godnie! :)
| 19:19 czwartek, 31 marca 2016 | linkuj Ja jeszcze dżdżownic nie łapałem w ten sposób, ale zawsze musi być ten pierwszy raz. ;)
monikaaa
| 19:11 czwartek, 31 marca 2016 | linkuj Już wiele razy taki pasażer wplątywał mi się w linki. Fuj!