PD + Puszcza Bukowa

Poniedziałek, 25 kwietnia 2016 • dodano: 25.04.2016 | Komentarze 8

SZCZECIN(PORT-Zdroje-Podjuchy)-Kołowo-SZCZECIN(Klęskowo-Zdroje-Centrum-Łękno-NIEBUSZEWO)

Po długim czasie wreszcie na rowerze. Postanowiłem wrócić z pracy do domu lekko na około i padło, cóż za zaskoczenie, na Puszczę Bukową. Jadę przez Podjuchy, nieprzyjemną ulicą Granitową - zawsze jest tam bardzo duży ruch. Ale za to można potem komfortowo podjechać pod Kołowo Drogą Kołowską - ruch nie był wielki, a nachylenie, po wciąż pozostającym w mojej pamięci odcinkiem Lębork - Dziechno, wydało się fraszką - igraszką :P

Wiosna coś nie za bardzo chce do nas przyjść. Dzień niby słoneczny, ale zimny wiatr z południa psuł całą przyjemność z jazdy.

| 06:18 środa, 27 kwietnia 2016 | linkuj leszczyk - pożyjemy, zobaczymy ;)

Marek - tak, od Smoczej, ale, jak wspominałem, po podjazdach na Kaszubach, to popierdółka ;)

starsza - tak właśnie zamierzam zrobić DPD jedynie, bez żadnych większych ekskursyj...
starszapani
| 21:03 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj Bardzo dobrze, że sobie odpocząłeś. W tym tygodniu to już lajtowo. Kondycja nie upadnie a za to w weekend nogi będą Ciebie same niosły. W to wierzę i tego Ci życzę :)
leszczyk
| 13:17 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj Dokładnie Michał, przy Twojej formie ciało pojedzie to, co każe głowa. Jechać swoje na tempo, od punktu do punktu, jeść, pić - zresztą masz lepszego doradcę ode mnie :-)

Kurcze , sam zaczynam się denerwować ;-)
| 08:56 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj mors, bardziej decydowały względy logistyczne :P
| 08:54 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj 4 dni musiałeś odpoczywać po ostatniej trasie? ;) Dokładnie jak to przewidywała Eranis. ;p
| 08:36 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj Emocje oczywiście narastają. Na szczęście odpadł jeden problem, czyli urlop 2 maja. Będzie można się jeszcze wyluzować po trasie :)

Nie sprawdzam prognoz, nie chcę się denerwować na zapas. Podzieliłem sobie trasę na odcinki od punktu do punktu, co by łatwiej było to ogarnąć "psychicznie". Zobaczymy jak będzie, jestem dobrej myśli :)

Co do śledzenia - nie mam pojęcia, nie widzę na stronie żadnych informacji, ale z tego co kojarzę ma być jakieś wysyłanie smsów z punktów kontrolnych. Pewności jednak nie mam :)
leszczyk
| 08:22 wtorek, 26 kwietnia 2016 | linkuj Każda część miasta ma jakąś fatalną drogę, jak nie Granitowa, to Wołczkowo-Dobra, albo Autostrada Krygiera, brrrrr....

Już emocje przed Pięknym Wschodem musza narastać - czy będzie możliwe śledzic Twoją walkę na stronie maratonu, tak jak na BBt ?