DPD

Wtorek, 26 kwietnia 2016 • dodano: 27.04.2016 | Komentarze 4

Do pracy i z powrotem. W obie strony w deszczu. W drodze powrotnej umawiamy się z A. pod Galaxy i stamtąd wespół zmierzamy do domu.

Całe miasto w biało czerwonych flagach. A to z powodu 51. rocznicy pierwszego przejęcia Szczecina przez Polaków po wojnie. Potem były jeszcze dwa takie przejęcia, z czego drugie, 5 lipca, ostateczne. Ot, taka ciekawostka. Na marginesie można dodać, że obie daty upamiętnione są w nazwach tutejszych ulic ;)

| 21:24 sobota, 30 kwietnia 2016 | linkuj Petru 2 ;)))
| 20:10 środa, 27 kwietnia 2016 | linkuj Jurek, przepraszam, pomyliłem się oczywiście. Chodzi o 71. rocznicę i rok 1945.
| 20:01 środa, 27 kwietnia 2016 | linkuj Czyli dopiero 20 lat po wojnie ostatecznie zdecydowano o przynależności państwowej tego miasta. W tych latach, w atmosferze tymczasowości, nie budowano niczego, a nawet wywożono cegły z rozbiórek na odbudowę m.in. Warszawy.
| 17:58 środa, 27 kwietnia 2016 | linkuj wczoraj jakoś nie widziałam flag ....no może na autobusie jednym .....ale może przez ten cholerny deszcz i zimnisko ! ;)