DPD

Środa, 27 kwietnia 2016 • dodano: 27.04.2016 | Komentarze 4

Podobnie jak wczoraj - jedynie dom praca dom.

Pogoda nieciekawa. Nie dość, że zimno to z nieba leci coś na kształt białej kaszki, poza tym zwykły deszcz, a od czasu do czasu wychodzi słońce. Bardzo niestabilna pogoda. Oby nie była taka w sobotę na Pięknym Wschodzie, przed którym już odczuwam Reisefieber :P

starszapani
| 20:15 środa, 27 kwietnia 2016 | linkuj Prognozy się zmieniają także będzie dobrze. Tylko już nie jeździj !!! Do maratonu zero pyndalowania.
| 19:54 środa, 27 kwietnia 2016 | linkuj Dziś w teleturnieju 1 z 10 było pytanie o Reisefieber
| 18:43 środa, 27 kwietnia 2016 | linkuj No ja podnoszę się na duchu prognozą norweską, która pokazuje śladowy opad, a z reguły mi się potwierdzała. Tego się trzymam :P Jak będzie padało to trudno - muszę jechać, żeby zrobić tę kwalifikację.
Kot
| 16:41 środa, 27 kwietnia 2016 | linkuj Prognozy na PW nie zapowiadają się zbyt ciekawie... Zanosi się na długotrwały, chłodny prysznic. Ale przynajmniej myć się po maratonie nie będzie trzeba - wystarczy tylko zabrać na trasę gąbkę i żel pod prysznic ;))