"Zjawa" z A.

Niedziela, 19 czerwca 2016 • dodano: 19.06.2016 | Komentarze 8

Popołudniowa przejażdżka z Agnieszką. Celem był obiad w "Zjawie" w Sławoszewie, ale wcześniej, by usprawiedliwić kaloryczną ucztę, jedziemy sobie do Wkrzańskiej przez Osów i Podbórz, a więc wspinając się nielicho. Zjeżdżamy aż do Siedlic wariantem Dawida. Potem standardowa pętelka przez Jasienicę, Tatynię do Tanowa. Początkowo chciałem jechać przez Gunicę i las ku jezioru koło Bartoszewa, ale biorąc pod uwagę "zamiłowanie" partnerki do głębokich piachów przejechaliśmy się w dwie strony asfaltem od DDRki Tanowo - Pilchowo.

Obiad jak zwykle i pyszny, i syty. Z kronikarskiego obowiązku odnotowuję porcję flaków, porcję placka zbójnickiego i porcję białej kiełbaski w sosie piwno-chrzanowym i pieczonymi, młodymi ziemniaczkami. I to drugie danie zdecydowanie było strzałem w dziesiątkę. Całość podlana, oczywiście nieobficie, cydrem z Miłosławia. Wszystkiemu przyglądała się wyszkolona suczka. Piszę "wyszkolona", bo piesek jest niesamowity - całkowicie oduczona żebrania. Gdy chciałem jej podarować malutki kawałek kiełbaski odwróciła głowę i odeszła. Wróciła dopiero, gdy zabrałem mięsiwo. Podziwu godne :)

| 13:04 piątek, 24 czerwca 2016 | linkuj Co powie? "Dajesz, dajesz!". :D
starszapani
| 17:06 czwartek, 23 czerwca 2016 | linkuj W pierwszej chwili przeczytałam "Zjawa A." i się przeraziłam ;)
| 22:21 niedziela, 19 czerwca 2016 | linkuj Ja bym się raczej przeraził, że tam takie kiełbachy dają, że nawet pies nie ruszy. :O :D ;p ;)

Natomiast A. musisz wytłumaczyć, że powinna się przyzwyczajać do piachu... :D
| 20:17 niedziela, 19 czerwca 2016 | linkuj Nie chcę wiedzieć jak tę psinę oduczano żebrania. To nienaturalne! Jakby człowiekowi zakazano piwka do meczu też by tak smutno patrzył! Zgłaszam sprawę do prokuratury!

A nie... tam Ziobro. Kicha :/

ps. Jurek, zgadzam się, że teraz to moda. Ale też idea pozostała. Jako emeryt sprawy wiem co mówię :)
Jurek57
| 19:05 niedziela, 19 czerwca 2016 | linkuj Może nie chodzi tu żebractwo ale o ostatnio modny wegetarianizm ? :-)