DPD + Wyspa Pucka

Czwartek, 30 czerwca 2016 • dodano: 05.07.2016 | Komentarze 11

Do pracy przez Wyspę Pucką, z powrotem przez bibliotekę. Potem rowery i bagaże w samochód i wio na P1000J! Najpierw kierunek Wejherowo. Od Koszalina do końca w towarzystwie trójkowych komentatorów meczu Polska - Portugalia na ME. Emocje nie mniejsze, a może i większe jak w TV ;)

| 20:37 czwartek, 21 lipca 2016 | linkuj O np.:
starszapani
| 20:34 czwartek, 21 lipca 2016 | linkuj Oczywiście, że jest. Złóż stosowne pismo z prośbą do A. Już ona na pewno Ci pomoże w zakupach :)
| 07:06 środa, 20 lipca 2016 | linkuj Hipek, bez przesady, aż tak mi się nie chce dbać ;) To jest ten moment, gdy już przestaje się tak bardzo zwracać uwagę na ryski.

starsza, a taki wściekle pomarańczowy kolor lakieru jest dostępny? :P
starszapani
| 16:17 niedziela, 17 lipca 2016 | linkuj Michuss - zakup lakier do paznokci w stosownym kolorze i zamaluj (najlepszy i najtańszy sposób na rysy na lakierze sprzedany mi kiedyś w rowerowym). A na przyszłość bardziej uważaj !!!
Hipek
| 10:02 poniedziałek, 11 lipca 2016 | linkuj Pierwszy uszczerbek to tylko pierwszy krok - na kolejne nie zwrócisz uwagi.

BTW, jeden z naszych wspólnych znajomych zabezpiecza ramę folią (taką śniadaniową, elektroprzylepną). Może to jest patent dla Ciebie?
| 21:32 piątek, 8 lipca 2016 | linkuj Znam ten ból jak dbasz, starasz się a i tak wcześniej czy później coś się stanie.
Ale nie czarujmy się - za kilka lat przestaniesz już liczyć kolejne uszkodzenia. ;p
| 06:49 piątek, 8 lipca 2016 | linkuj Foteliki złożone na płask. Tylko wtedy mają szansę zmieścić się dwa rowery i to z odkręconymi przednimi kołami.

Na marginesie dodam, że Hanka podczas tej podróży doznała pierwszego uszczerbku na lakierze :/ Mimo przesadnego, pedantycznego obwijania jej ręcznikami w miejscach narażonych przeoczyłem pancerz przedniego hamulca, który zawinął się o główkę ramy i podczas tych kilkuset kilometrów o nią ocierał
Jurek57
| 10:18 środa, 6 lipca 2016 | linkuj A ja proponuje posłuchać komentarza p. Marka Brzezińskiego. Reportera PR we Francji.
Którego uwielbiam za komentowanie Tour de France. Na jego relacje czekam rokrocznie z wypiekami ...tak jak na sam wyścig ! :-)
| 21:21 wtorek, 5 lipca 2016 | linkuj Osoba po lewej. ;)
| 21:19 wtorek, 5 lipca 2016 | linkuj Już zapomniałem, jak wygląda A. ;)