Chojna

Niedziela, 31 lipca 2016 • dodano: 31.07.2016 | Komentarze 8

Z ciekawszych zdarzeń na trasie:

1) mijanie z "Misiaczami" - podobnie jak wczoraj, z tym, że dziś wracali z Piasku - sądząc po minach zadowoleni. Mijanka miała miejsce na DDRce między Schwedt a granicą w Krajniku. Korzystając z okazji serdecznie pozdrawiam.

2) wypadek motocyklisty pod Lisim Polem - podobno przeżył, ale zniszczenia motocykla i auta, w które uderzył nie nastrajały optymistycznie.

3) pyszny "szejk" w Gryfinie. To już punkt obowiązkowy tamże. Obsługuje miła dziewczyna i obojętny pan. Bilans wychodzi jednak na zero, bo pan robi ten deser lepiej.

Od Gryfina do końca w popadującym raz po raz deszczyku. Od Neurochlitz dodatkowo z silnym wmordewindem.

Na zdjęciu najgorszy pod względem nawierzchni odcinek trasy - 6 kilometrów między miejscowością Tantow [Tętowa] a krzyżówką z drogą L27, łączącą Casekow [Kosków] z Gartz (Oder) [Hradyszcze].

starszapani
| 15:01 wtorek, 9 sierpnia 2016 | linkuj Trenujesz jazdę pod wiatr na BB? ;)
| 20:56 środa, 3 sierpnia 2016 | linkuj Ten najgorszy odcinek bije na łeb niektóre najlepsze odcinki tras w PL :)
jotwu
| 13:54 poniedziałek, 1 sierpnia 2016 | linkuj O rany o mało co bym przeoczył Twoją rekordową (prawie rekordową, bo rekordy masz znacznie większe) ale mój przyjaciel Kuba, Twój rówieśnik mi o nie powiedział - jestem pod wrażeniem- gratuluję sprawności.
| 21:29 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Trenuj Michał trenuj bo już niedługo BB :)
| 20:11 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj No to jedź przynajmniej do Gryfina :P
Jurek57
| 18:35 niedziela, 31 lipca 2016 | linkuj Podoba mi się średnia . :-)